Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Nejočekávanější hry roku 2017: Na co se můžeme těšit?
Nejočekávanější hry roku 2017: Na co se můžeme těšit?
autor: Lucie Jiříková , publikováno 10.1.2017
Nejočekávanější hry roku 2017: Na co se můžeme těšit?

I když jsme do nového roku vstoupili teprve před pár dny, herní menu na následujících dvanáct měsíců mají vývojáři a herní vydavatelé velkých AAA titulů už dlouho pečlivě naplánované. Nadcházející rok potěší hlavně příznivce akčněji a hororověji laděných her. Na jakých novinkách si tedy v roce 2017 pochutnáme?


Lords of the Fallen 2

Nejočekávanější hry roku 2017: Na co se můžeme těšit?

Úspěch her od From Software (Dark Souls 2, Dark Souls 3) inspiroval mnoho herních vývojářů. Jedním z nich je i polské studio CI Games, které před dvěma roky vydalo hru Lords of the Fallen. Lords of the Fallen nebyla perfektní, ve zpětném pohledu mi hned vyvstanou na mysli trapné rozhovory a příběh, fanouškům obtížnější hratelnosti ale udělala radost. Nesmlouvavou obtížnost, spravedlivý soubojový systém a památečné potyčky s bossy totiž dokázala zachovat, což je pro tento subžánr nejdůležitější podmínka. Co se týče Lords of The Fallen 2, o té toho zatím moc nevíme.

  • Žánr: stealth RPG
  • Vývojář: Cyanide Studio
  • Datum vydání: 14. března 2017
  • Oficiální stránka: http://www.styx-game.com/

Nejočekávanější hry roku 2017: Na co se můžeme těšit?

Je docela možné, že název „Styx“ vám moc neřekne. Hra měla ten problém, že vyšla jen pár měsíců po vydání dlouho očekávaného (a vcelku průměrného) Thiefa a nikdo si ji moc nevšiml. Já jsem se k prvnímu dílu Styxe dostala díky psaní recenze. A musím přiznat, že jsem si tu hru užila mnohem víc, než zmiňovaného Thiefa.

Styx: Shards of Darkness je pokračování stealth akční hry Styx: Master of Shadows, v níž jste ovládali shrbeného skřeta, který disponoval mnoha zajímavými dovednostmi. Po utracení několika zkušenostních bodů jste se kupříkladu naučili zhasínat světla z dálky, nebo se zneviditelnit. Variabilitu navíc podporovaly rozsáhlá herní prostředí, která byla sama o sobě protkána dalšími zajímavými možnostmi. Vzpomínám si třeba na zábavu spojenou s trávením ovoce v miskách a sledováním nenažraných nepřátel, kteří po malé svačince padali na hromadu již otrávených nepřátel jako mouchy.

Jelikož první díl Styxe zaznamenal vcelku slušný zájem, rozhodli se tvůrci v druhém díle ponechat původní koncept a pouze rozšířit a vylepšit prvky, které se napoprvé moc nepovedly. Pokud jste prvního Styxe hráli, je vám asi zřejmé, že nejvíce sil schramstl soubojový systém, který byl dost toporný. Jako další prvky pak tvůrci vypočítávají nové schopnosti a dovednosti a podstatně vylepšené grafické zpracování a prostředí. Jestli to klapne, tak se narodí vážná konkurence Dishonored 2.

 


 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
41 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 17.3Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.