Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 9

Petr Diviš

Petr Diviš

17. 11. 2016 08:00 19

Seznam kapitol

1. Úvod – bez 4GB grafiky do boje nelez! 2. Vliv velikosti grafické paměti na kvalitu obrazu 3. Vliv nastavení – rozlišení obrazu 4. Vliv nastavení – Vyhlazování hran 5. Vliv nastavení – Display Options 6. Vliv nastavení – Texture Options
7. Vliv nastavení – Light and Shadow Options 8. Vliv nastavení – Post Process Options 9. Vliv nastavení – Miscellaneous Options 10. Maximální vs. minimální detaily 11. „Advanced tweaking“ – vylepšení grafiky přes ovladače VGA 12. Závěr

Přesně po roce tu opět máme další díl ze série Call of Duty: Infinite Warfare. O kvalitách samotné hry (nebo celé série) si dnes povídat nebudeme a podíváme se na technickou stránku hry. Ta opravdu nemile překvapila. Dnešní rozbor vám opravdu přijde vhod, neboť nároky hry na paměť jsou otřesné.

Reklama

Bullet Impact

Aktivuje nebo deaktivuje efekt stopy po dopadu kulky. I v simulované super nenáročné scéně má vliv na výkon minimální – 90 fps vs. 91 fps a tak není důvod efekt vypínat.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na YES (po najetí myší se zobrazí NO)

Tessellation

Tesselace zvyšuje polygonovou síť a na takto upravený model mapuje výškovou mapu. Výsledkem je detailnější povrch objektu. V Call of Duty: Infinite Warfare je využita minimálně. Vyskytuje se snad jen na terénu, který je ve hře použit minimálně. Tak kde je tesselace viditelná ve větší míře je vliv na výkon nízký – pouze 64 fps vs. 68 fps. Pokud ve venkovních lokacích chcete výkon ušetřit, klidně tesselaci deaktivujte – rozdíly v obraze jsou minimální. Bez přímého porovnání vám opravdu chybět nebude.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na All (po najetí myší se zobrazí Off)

Particle Quality

Nastavuje kvalitu částicových efektů. Stejně jako u efektu světel částic, jde vliv na obraz naprosto minimální a to samé platí i o výkonu. Ten se ani v několika testovaných scénách nezměnil, takže snížením efektu výkon neušetříte.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na High (po najetí myší se zobrazí Low)

Level of Detail

Nastavuje úroveň detailů objektů. Čím nižší nastavení zvolíte, tím méně kvalitní modely se zobrazují ve vetší vzdálenosti. Vliv na výkon i ve složité scéně je nízký – 56 fps vs. 58 fps, ale ani obraz se nijak výrazně nezmění.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na High (po najetí myší se zobrazí Low)

FOV Scale

Tímto posuvníkem nastavujete velikost zorného pole. To je možné nastavit od 80° po 120° horizontálně. Výkon je ovlivněn podle situace – někde se výkon zvýší a jinde naopak sníží. Kvůli výkonu ale FOV neměníte, ten měníte spíše podle toho, jaký vám vyhovuje. Ideální je na 16:9 poměru stran úhel kolem 90° až 95°.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na 80° (po najetí myší se zobrazí 120°)

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama