Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 5

Petr Diviš

Petr Diviš

17. 11. 2016 08:00 19

Seznam kapitol

1. Úvod – bez 4GB grafiky do boje nelez! 2. Vliv velikosti grafické paměti na kvalitu obrazu 3. Vliv nastavení – rozlišení obrazu 4. Vliv nastavení – Vyhlazování hran 5. Vliv nastavení – Display Options 6. Vliv nastavení – Texture Options
7. Vliv nastavení – Light and Shadow Options 8. Vliv nastavení – Post Process Options 9. Vliv nastavení – Miscellaneous Options 10. Maximální vs. minimální detaily 11. „Advanced tweaking“ – vylepšení grafiky přes ovladače VGA 12. Závěr

Přesně po roce tu opět máme další díl ze série Call of Duty: Infinite Warfare. O kvalitách samotné hry (nebo celé série) si dnes povídat nebudeme a podíváme se na technickou stránku hry. Ta opravdu nemile překvapila. Dnešní rozbor vám opravdu přijde vhod, neboť nároky hry na paměť jsou otřesné.

Reklama

Display Adapter

Zde se zobrazuje název vaší grafické karty.

Display Mode

Zde se nachází volba, v jakém režimu okna hra poběží. Na výběr máte nabídku režimů: v okně, v bezrámečkovém okně, nebo přes celou obrazovku

Monitor

Pokud máte k dispozici více monitorů, zde si můžete nastavit, na jakém se hra má zobrazovat.

Screen Refresh Rate

Volba obnovovací frekvence monitoru. Na klasickém LCD monitoru zde budete mít k dispozici pouze 60 Hz, ale pokud máte herní monitor s podporou vyšších refresh-rate, zde si můžete zvolit jaký refresh-rate hra použije.

Sync Every Frame

Volbou, kterou asi znáte ze všech her, vypínáte synchronizaci obrazu s refreshem monitoru. Bez synchronizace se snímky zobrazují okamžitě s kratším lagem, ale při pohybu vidíte roztrhaný obraz. Se synchronizací jsou snímky vždy celé, ale pokud fps klesne pod refresh monitoru (třeba 60 fps), hra naopak začne působit trhaněji než bez V-sync.

Jestli zapnout, nebo nezapnout V-sync záleží na vás. Neřeší to asi jen majitelé monitorů s FreeSync a G-Sync.

Resolution

Zde si volíte rozlišení obrazu monitoru.

Render Resolution

Stejně jako u Black Ops 3 – nastavení ovlivňuje, v jakém rozlišení se obraz bude renderovat před výstupem. Jedná se v podstatě o downsampling či upsampling podle toho, jestli nastavíte méně nebo více než 100 %. Při nastavení 200 % se renderuje obraz nejprve v rozlišení 3840 × 2160 bodů a až poté je downsamplován na 1920 × 1080. Výsledek je úplně stejný, jako když na FullHD rozlišení aktivujete DSR s faktorem 4× tj. rozlišení 3840 × 2160. A platí to i obráceně při nastavení 70 % se renderuje obraz v 1366 × 768 a následně se převede do 1920 × 1080.

V nativním rozlišení 100% byl výkon 58 fps. Při nastavení 70% stoupl na 82 fps a při 200% klesl na 28 fps.

 Nastavení na 100% – native (po najetí myší se zobrazí 200%)  Nastavení na 100% – native (po najetí myší se zobrazí 200%)
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz
Nastavení na 100% – native (po najetí myší se zobrazí 200%)


Nastavení na 100% – native (po najetí myší se zobrazí 70%)

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama