Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 5
Seznam kapitol
Přesně po roce tu opět máme další díl ze série Call of Duty: Infinite Warfare. O kvalitách samotné hry (nebo celé série) si dnes povídat nebudeme a podíváme se na technickou stránku hry. Ta opravdu nemile překvapila. Dnešní rozbor vám opravdu přijde vhod, neboť nároky hry na paměť jsou otřesné.
Display Adapter
Zde se zobrazuje název vaší grafické karty.
Display Mode
Zde se nachází volba, v jakém režimu okna hra poběží. Na výběr máte nabídku režimů: v okně, v bezrámečkovém okně, nebo přes celou obrazovku
Monitor
Pokud máte k dispozici více monitorů, zde si můžete nastavit, na jakém se hra má zobrazovat.
Screen Refresh Rate
Volba obnovovací frekvence monitoru. Na klasickém LCD monitoru zde budete mít k dispozici pouze 60 Hz, ale pokud máte herní monitor s podporou vyšších refresh-rate, zde si můžete zvolit jaký refresh-rate hra použije.
Sync Every Frame
Volbou, kterou asi znáte ze všech her, vypínáte synchronizaci obrazu s
refreshem monitoru. Bez synchronizace se snímky zobrazují okamžitě s kratším
lagem, ale při pohybu vidíte roztrhaný obraz. Se synchronizací jsou snímky
vždy celé, ale pokud fps klesne pod refresh monitoru (třeba 60 fps), hra
naopak začne působit trhaněji než bez V-sync.
Jestli zapnout, nebo nezapnout V-sync záleží na vás. Neřeší to asi jen
majitelé monitorů s FreeSync a G-Sync.
Resolution
Zde si volíte rozlišení obrazu monitoru.
Render Resolution
Stejně jako u Black Ops 3 – nastavení ovlivňuje, v jakém rozlišení se obraz bude renderovat před výstupem. Jedná se v podstatě o downsampling či upsampling podle toho, jestli nastavíte méně nebo více než 100 %. Při nastavení 200 % se renderuje obraz nejprve v rozlišení 3840 × 2160 bodů a až poté je downsamplován na 1920 × 1080. Výsledek je úplně stejný, jako když na FullHD rozlišení aktivujete DSR s faktorem 4× tj. rozlišení 3840 × 2160. A platí to i obráceně při nastavení 70 % se renderuje obraz v 1366 × 768 a následně se převede do 1920 × 1080.
V nativním rozlišení 100% byl výkon 58 fps. Při nastavení 70% stoupl na 82 fps a při 200% klesl na 28 fps.
Nastavení na 100% – native (po najetí myší se zobrazí 70%)