Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 4

Petr Diviš

Petr Diviš

17. 11. 2016 08:00 19

Seznam kapitol

1. Úvod – bez 4GB grafiky do boje nelez! 2. Vliv velikosti grafické paměti na kvalitu obrazu 3. Vliv nastavení – rozlišení obrazu 4. Vliv nastavení – Vyhlazování hran 5. Vliv nastavení – Display Options 6. Vliv nastavení – Texture Options
7. Vliv nastavení – Light and Shadow Options 8. Vliv nastavení – Post Process Options 9. Vliv nastavení – Miscellaneous Options 10. Maximální vs. minimální detaily 11. „Advanced tweaking“ – vylepšení grafiky přes ovladače VGA 12. Závěr

Přesně po roce tu opět máme další díl ze série Call of Duty: Infinite Warfare. O kvalitách samotné hry (nebo celé série) si dnes povídat nebudeme a podíváme se na technickou stránku hry. Ta opravdu nemile překvapila. Dnešní rozbor vám opravdu přijde vhod, neboť nároky hry na paměť jsou otřesné.

Reklama

Vyhlazování hran je součástí nastavení post-procesing efektů. Kvůli přehlednosti a zvyku v rozborech se na něj podíváme přednostně.

Vyhlazování hran

Call of Duty: Infinite Warfare patří mezi většinu her, které nepodporují MSAA vyhlazování a spoléhají jen na post-process medoty. K dispozici je zde FXAA a SMAA ve dvou verzích – 1x a T2x. K tomuto vyhlazování ještě můžete nastavit míru „filmic“ efektu – ten má vliv jen na vyhlazení v pohybu, výkon nijak toto nastavení neovlivní – pouze míru rozmazání obrazu.

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Opět se ukazuje, že post-processing metody vyhlazování hran v dnešních hrách mají minimální dopad na výkon. Klasické vyhlazování hran MSAA vždy byla zásadní volba v detailech. U FXAA a SMAA je tomu naopak a vypínat vyhlazování u dnešních her není téměř nutné. Základní FXAA nebere téměř žádný výkon.

Kvalita obrazu se u jednotlivých metod celkem výrazně liší. FXAA proti SMAA 1x výrazněji maže obraz a maže tak například detaily jako listí na stromech. Obě metody ale hlavně při pohybu trpí na shimering hran – vypadají jako bez vyhlazování. Teprve až SMAA T2x (využívající temporal filtr) funguje i na pohyb a za cenu mírně rozmazaného obrazu vyhladí i tenké linie - podívejte se třeba na okna budovy vlevo.

Vliv na obraz můžete vidět na následujících obrázcích, ale opět upozorňuji, že se jedná o statické snímky. TAA v pohybu nabízí výrazně lepší zážitek než FXAA. To ze statických obrázků nepoznáte – to si musíte zkusit sami.

Bez Vyhlazování:

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Vyhlazování FXAA:

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Vyhlazování Filmic SMAA 1x:

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Vyhlazování Filmic SMAA T2x:

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama