Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 3

Petr Diviš

Petr Diviš

17. 11. 2016 08:00 19

Seznam kapitol

1. Úvod – bez 4GB grafiky do boje nelez! 2. Vliv velikosti grafické paměti na kvalitu obrazu 3. Vliv nastavení – rozlišení obrazu 4. Vliv nastavení – Vyhlazování hran 5. Vliv nastavení – Display Options 6. Vliv nastavení – Texture Options
7. Vliv nastavení – Light and Shadow Options 8. Vliv nastavení – Post Process Options 9. Vliv nastavení – Miscellaneous Options 10. Maximální vs. minimální detaily 11. „Advanced tweaking“ – vylepšení grafiky přes ovladače VGA 12. Závěr

Přesně po roce tu opět máme další díl ze série Call of Duty: Infinite Warfare. O kvalitách samotné hry (nebo celé série) si dnes povídat nebudeme a podíváme se na technickou stránku hry. Ta opravdu nemile překvapila. Dnešní rozbor vám opravdu přijde vhod, neboť nároky hry na paměť jsou otřesné.

Reklama

Rozlišení obrazu (Resolution)

Protože se v rozboru Call of Duty: Infinite Warfare sešlo více grafických karet, podíváme se na vliv rozlišení zvlášť a jinak. Na místo běžného testu vlivu rozlišení na AMD a Intel sestavě, postavíme proti sobě karty v malém benchmarku v různých rozlišeních. Pouze Hi-end GeForce GTX 980 Ti nechám jako dříve v samotném testu rozlišení, neboť svým výkonem výrazně přesahuje ostatní testované karty (uvidíte, že je schopna i bezproblémového chodu hry v 3840 × 2160!).

K testu jsem použil jednu z náročnějších lokací, neboť hra trpí na výrazné rozdíly ve výkonu. Některé náročnější lokace běží i téměř na polovičním výkonu těch méně náročných.

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Jak vidíte, v běžném rozlišení 1920 × 1080 je hra hratelná na všech grafických kartách i v náročnějších lokacích. Zajímavý je celkem malý odstup všech grafických karet. V tomto rozlišení tedy dochází v náročných scénách i k jiné limitaci než samotným výkonem GPU – nejspíše API. To dokazuje ještě nižší rozlišení 1366 × 768, kde se propadá Radeon R9 290 mezi slabší GTX 960 a GTX 1050 Ti.

Grafická karta GeForce GTX 960 je označena hvězdičkou, neboť neposkytuje kvalitu obrazu srovnatelnou s ostatními 4GB grafikami. A „3“ rozlišení se mírně liší na AMD – ve VSR a DSR není možné nastavit stejné rozlišení, a tak všechny GeForce mají nastaveno 3352 × 1871 a Radeon 3200 × 1800 – proto má odstup mírně vyšší. Hra v tomto rozlišení ale není dobře hratelná ani na jedné kartě pokud se jedná o náročnější lokace.

Z testu nemůžeme samozřejmě vynechat ani test GeForce GTX 980 Ti. Zvládne hru Call of Duty: Infinite Warfare rozjet plynule i ve 4K rozlišení? Podívejme se na to:

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

 Hra Call of Duty: Infinite Warfare na referenční GeForce GTX 980 Ti s detaily na Ultra běží ve 4K rozlišení přibližně na 43 fps. Berte ale v potaz to, že testujeme referenční GTX 980 Ti, která běží kolem 1070 MHz (kartu limituje chladič a temp target). Nereferenční karty jsou běžně taktovány na frekvencích přes 1300MHz v boostu s vyšším TDP limitem a nabízejí tak o přibližně 15 až 20 % výkonu více než referenční řešení. Po přetaktování na 1400MHz se výkon ve „4K“ vyhoupl na 55 fps. Grafická karta tak poskytuje dostatek výkonu i pro rozlišení 3840 × 2160 v náročných lokacích!

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama