Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 12

Petr Diviš

Petr Diviš

17. 11. 2016 08:00 19

Seznam kapitol

1. Úvod – bez 4GB grafiky do boje nelez! 2. Vliv velikosti grafické paměti na kvalitu obrazu 3. Vliv nastavení – rozlišení obrazu 4. Vliv nastavení – Vyhlazování hran 5. Vliv nastavení – Display Options 6. Vliv nastavení – Texture Options
7. Vliv nastavení – Light and Shadow Options 8. Vliv nastavení – Post Process Options 9. Vliv nastavení – Miscellaneous Options 10. Maximální vs. minimální detaily 11. „Advanced tweaking“ – vylepšení grafiky přes ovladače VGA 12. Závěr

Přesně po roce tu opět máme další díl ze série Call of Duty: Infinite Warfare. O kvalitách samotné hry (nebo celé série) si dnes povídat nebudeme a podíváme se na technickou stránku hry. Ta opravdu nemile překvapila. Dnešní rozbor vám opravdu přijde vhod, neboť nároky hry na paměť jsou otřesné.

Reklama

Závěr

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud jsem dříve testovaný díl Call of Duty: Black Ops 3 kritizoval za špatnou technickou stránku a optimalizaci kvůli krvavým nárokům na paměť, měl bych se možná po roce vývojářům ze studia Treyarch omluvit. To, co dokázali vývojáři z Infinity Ward v novém Call of Duty: Infinite Warfare, je opravdu šílenství. Hra má snad ještě krvavější nároky na paměť, ale grafika hry a zpracování úrovní je spíše horší. Stejně jako u minulého dílu je problém ve vysokých nárocích na paměť RAM i VRAM.

Pokud máte například 16 GB RAM, ale malý anebo úplně deaktivovaný swap soubor, hra vám bude padat. Pokud máte grafickou kartu s pouze 2GB VRAM – jako GTX 960 – zahrajete si hru jen na mizerné rozlišení textur. S dostatkem paměti se ale hra hýbe slušně a nevykazuje nijak extrémní nároky. I na slabší grafické kartě, jakou je GeForce GTX 1050 Ti, běhala hra plynule na maximální detaily. Minimem pro hru je tedy nějaká 4GB grafická karta, pokud chcete hrát ve slušných detailech (kvalitu textur si hra sama omezuje).

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Celkem nepříjemného překvapení jsem se dočkal i na grafické kartě Radeon R9 290, kdy hra velice často padala. Pády způsobovala aktivace vyhlazování hran metodou SMAA. Samotnou sestavu AMD s 8 GB RAM jsem z testů vynechal – hru sice spustíte, ale hrát se to kvůli swapům nedá. Samotný Radeon R9 290 bez SMAA však běžel jinak bez problémově a hru si užijete i ve vyšším rozlišení 2560 × 1440 relativně plynule. Nároky na GPU tedy opravdu vysoké nejsou.

Optimalizace hry tedy zklamala – zvlášť když hru porovnáme s předchozím rozborem na hru Battlefield 1. Ten běžel i na plné detaily plynule s grafickou kartou GTX 960 2GB a kvalita grafiky byla na výrazně vyšší úrovni. Battlefield vykresloval s nízkými nároky až neuvěřitelně pěkně venkovní lokace. Ty naopak v Call of Duty: Infinite Warfare vypadají vetšinou špatně – nejedná se o žádný zázrak. Vzhledem k nárokům hry je to opravdu špatné. Jsem už teď zvědavý, s čím přijde další díl, který můžeme opět očekávat přibližně za rok.

Call of Duty: Infinite Warfare – rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Za zapůjčení grafické karty GeForce GTX 960 Gaming děkujeme společnosti MSI

Za zapůjčení grafické karty Radeon R9 290 DirectCU II děkujeme společnosti Asus

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama