Dishonored 2: na PC se potichu vkradla hra roku
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Dishonored 2: na PC se potichu vkradla hra roku

Dishonored 2: na PC se potichu vkradla hra roku | Kapitola 2

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

16. 11. 2016 03:00 12

Seznam kapitol

1. Když se něco zvrtne, střílej 2. Obrovský smysl pro detail 3. Chaos a krysy 4. Jak ten čas plyne
5. Kamenem po hlavě! 6. Steampunkové Řecko 7. Závěrečné shrnutí, hodnocení hry

Corvo Attano, novodobý nástupce legendárního Thiefa, se vrací na scénu. A s sebou si přivádí i svojí dceru. Emily Kaldwin od posledního dílu pořádně vyrostla a stala se druhou hratelnou postavou této stealth akce. Díky ní je Dishonored 2 zase o něco pestřejší a je i jednou z mála her, jejíž pokračování není jen slabším odvarem předchozího dílu!

Reklama

Dishonored 2 je více než hra, takové otevřené hřiště, kde můžete hrát různé hry. Třeba tu na vojáky, nebo tu na zloděje. Za nalezení každé nové cesty, nebo každého nového způsobu překonání daných překážek vás navíc hojně odměňuje. Třeba nalezeným pokladem, nebo klíčem, díky němuž se dostanete k novému typu zbraně.

Lokace v Dishonored 2 jsou vážně obrovské. Obvykle sestávají z desítek budov, nebo z rozlehlých panských sídel a tajemných objektů o více jak 5 patrech. Do většiny budov máte okamžitý přístup, do zbylých míst se pak můžete dostat po splnění nějakého úkolu, nebo po zisku nějakého předmětu, například klíče od dveří.

Budovy, ale i části lokací jsou navíc hojně propletené. Mezi některými budovami budete moci přeskakovat po střechách, mezi jinými zase po balkonech nebo po lampách atd. Ke vstupu přitom můžete používat vstupní dveře, ale také otevřená okna, kanalizaci, prosklené střechy, zadní vchody, pobořené zdi atd.

Všechny detaily mají logické vysvětlení a ve hře opravdu nejsou jenom pro efekt. V pobořené knihovně tak celkem logicky mohou být nějaké trhliny ve zdi, zatímco v panském sídle nějakého hlavního politika takové skulinky nenajdete. Ale smysl pro detail a jakési puntičkářství mistrů z Arkane Studios jde ještě o několik příček dále.

Když kupříkladu zabijete jeden ze svých hlavních cílů a tělo neschováte, při útěku z místa činu můžete ve městě potkat vyvolávače, který už lidem oznamuje vraždu. Když si ovšem dáte tu práci a úkol vyřešíte, aniž byste postavu usmrtili, nebo když postavu usmrtíte a její tělo shodíte z útesu do moře, vyvolávač lidi bude informovat třeba o tom, že postava se vyléčila, nebo že je nezvěstná. Herní svět tak vypadá velmi uvěřitelně, a to i přestože grafická stylizace není zrovna všední. O tom, že vás takové prostředí doslova vybízí k objevování a experimentování se všemi herními prvky, ani nemluvě.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama