Battlefield 1 – rozbor hry a vliv nastavení detailů na výkon | Kapitola 4
Seznam kapitol
Po přibližně roce a půl tu máme nový díl hry ze série Battlefield. Ten nese poměrně zvláštní označení – 1 a zavede vás do neokoukaného prostředí první světové války. V rozboru se podíváme, jak hra vypadá po technické stránce. Také prověříme možnosti nastavení detailů a otestujeme jejich vliv na výkon a kvalitu obrazu.
Field of View
Nastavení pole hloubky ostrosti, je v této hře možné ve velkém rozsahu 55 až 120° Vertikálně. Hra i ukazuje přepočítaný horizontální FoV. Také je možné ještě zvlášť nastavit FoV pro pohled třetí osoby (ve vozidlech nebo letadlech). Vliv na výkon je nízký a tak spíše volba FoV záleží na tom, jaká prespektiva vám vyhovuje. Na 16:9 je ideální FOV mezi 90 až 95 stupni horizontálně.
Nastavení na 55° (po najetí myší se zobrazí 120°)
ADS Field of View
Tato položka přepíná, zda při míření přes mířidla zbraně se zmenší FOV a nebo zůstane takový, jaký jste si nastavili v nastavení Field of View. Výkon opět ovlivněn není, nebo jen minimálně.
Nastavení na ON (po najetí myší se zobrazí OFF)
Motion Blur
Sílu rozmazání pohybu lze v Battlefield 1 volit v procentech. V základu nastavených 50 % mě osobně nijak nerušilo, ale pro multiplayer asi bude vhodnější rozmazání pohybu deaktivovat. Vliv na výkon mezi 0 a 100 % je velice nízký – 63 fps vs. 65 fps.
Nastavení na 100% (po najetí myší se zobrazí 0%)
Weapon DoF
Aktivuje nebo deaktivuje hloubku pole ostrosti při míření – vliv na výkon opět tento efekt nemá, takže záleží pouze na vás, zda se vám tento efekt líbí nebo ne.
Nastavení na ON (po najetí myší se zobrazí OFF)