Mad Games Tycoon – šílená zábava s partou workholiků
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Mad Games Tycoon – šílená zábava s partou workholiků

Mad Games Tycoon – šílená zábava s partou workholiků | Kapitola 5

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

4. 10. 2016 06:00 6

Seznam kapitol

1. Game Dev Tycoon a spol. 2. Evoluce vývojářských tycoonů 3. Hra ve stylu Game Dev Tycoon 4. Vyvíjíme pořádný herní trhák 5. Vývojáři potřebují pomoc
6. Dokonalá prezentace 7. Mezi studiem a zákazníky 8. Fyzická výroba produktů vaší společnosti 9. Závěrečné shrnutí, hodnocení hry

Snili jste někdy o tom, že světu představíte svou vlastní hru? A propadli jste kouzlu tycoonů? Potom musíte mít i tuto hru. Mad Games Tycoon je totiž mnohem rozlehlejší a zábavnější než jakákoliv hra na vývojáře, kterou jsme kdy hráli a i na Steamu její hodnocení od hráčů předčí většinu moderních áčkových titulů.

Reklama

Jak zjistíte z nabídky místností, základní prostory jako je vývojářský úsek, kde vzniká základ hry, školicí středisko, kde se vzdělávají vaši zaměstnanci, nebo třeba odpočinková místnost, kde vaši zaměstnanci načerpávají nové síly, doplňuje hromada dalších zajímavých místností.

Výzkumný úsek

Ve výzkumném úseku lidé pracují na vyvíjení nových technologií (a to včetně technologií určených pro vývoj nových herních konzolí), žánrů a herních námětů. V nabídce najdete prakticky všechny technologie, žánry a herní náměty. V případě žánrů a technologií přitom platí, že se objevují postupně, plus minus v takovém období, ve kterém se zrodily i ve skutečnosti.

To znamená, že například FPS vzniknou v roce 1991 a o dva roky později se pak zrodí také technologie 3D, díky níž budete moci vyvíjet 3D FPS.

V objevování nových technologií a žánrů je hra docela věrná, takže ji můžete používat i jako takovou zábavnou encyklopedii o historii videoher.

Mad Games Tycoon – šílená zábava s partou workholiků
i Zdroj: PCTuning.cz

 

Seznam témat k výzkumu

Vývojářský úsek

Ve vývojářském úseku se vyvíjejí hry. Kromě toho zde můžete vyvíjet nový herní engine zaměřený na jakýkoliv herní žánr. Zajímavé je, že tento engine můžete dále prodávat a z her pak brát určená procenta. Příjmy z herního enginu jsou zpočátku docela malé, ale po čase mohou tvořit nezanedbatelnou část vašeho příjmu.

Podobně jako v Game Dev Tycoon pak ve vývojářském úseku můžete přijímat zakázky a to jak klasické, tak i ty videoherní. Rozdíl je v zadání. U videoher totiž nemáte stanovený pouze čas, ale také minimální hodnocení hry. Zakázky opět mohou být významnou složkou příjmů a to zvlášť v případě, kdy se vám nějaký herní projekt nepovede a vy rychle potřebujete sehnat peníze na vývoj další hry.

Nadstandardní je možnost vydání opravného patche, rozšiřujícího updatu (včetně MMO funkcionalit) a pochopitelně i pokračování, které není omezeno pouze na úspěšné hry, ale na všechny hry, co jste kdy pod svým jménem vydali.

Vývoj nového enginu pro RPG hry. Krok číslo 1 – pojmenování a ocenění.
i Zdroj: PCTuning.cz
Vývoj nového enginu pro RPG hry. Krok číslo 1 – pojmenování a ocenění.

Vývoj nového enginu pro RPG hry. Krok číslo 2 – výběr technologií.
i Zdroj: PCTuning.cz
Vývoj nového enginu pro RPG hry. Krok číslo 2 – výběr technologií.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama