Overwatch: zrodil se nový král týmových stříleček | Kapitola 4
Seznam kapitol
Blizzard po předlouhém betatestu pustil do světa finální verzi svojí historicky první střílečky. Overwatch neskrývá ambice stát se další obdivovanou herní ikonou a má velmi dobře nakročeno k tomu, aby se mu to povedlo. Hraje se totiž výborně, je funkční, vypiplaná téměř k dokonalosti a chybám se až na pár výjimek vyhýbá.
Hry od Blizzardu už několik let patří k těm méně náročným a Overwatch tohle pravidlo potvrzuje. PC verze je výborně odladěná a drží stabilní framerate i v těch nejvýbušnějších situacích. Možnosti nastavení vizuální kvality jsou dostatečně široké na to, aby si hru se samostatně zvolenými kompromisy užili i majitelé slabých počítačů. Třeba se světly si ale Overwatch umí hrát náramně.
Je pochopitelné, že jednoduchá komiksová grafika hardwaru nezatopí tolik jako třeba realistický Battlefield, ale tvrdit, že Overwatch nevypadá dobře, by bylo krátkozraké. Díky stylizaci a neuvěřitelně detailním modelům postav se nemusí stydět stát po boku technologicky nejvyspělejších titulů současnosti.
Čelist vám z něj nespadne, ale na druhou stranu hráče nerozptyluje desítkami nadbytečných efektů. Nicméně, asi jste už pochopili, tohle není ta hra, na které byste si museli otestovat svou novou grafickou kartu.
Sluší se zdůraznit zvukovou stránku hry. Kromě nespočtu povedených hlášek hrdinů se můžete spolehnout na překvapivě dobrý soundtrack, který sice je postaven na menším počtu opakujících se motivů, do hry je však zapracován víc než dobře a bravurně podkresluje hrdinskou atmosféru. Stejně jako pro grafiku i pro zvuk platí, že nejde o nic světoborného a neslýchaného, ale bezchybně slouží celku. A tak to má být.