Tom Clancy's The Division: rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Tom Clancy's The Division: rozbor hry a nastavení detailů

Tom Clancy's The Division: rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 8

Petr Diviš

Petr Diviš

29. 3. 2016 05:00 20

Seznam kapitol

1. Skvělá hra s vynikající grafikou 2. Vliv nastavení - rozlišení, režim obrazu, V-Sync 3. Vliv nastavení – kvalita a rozlišení stínů 4. Vliv nastavení – detailní stíny, vyhlazování hran 5. Vliv nastavení – částice, sníh, mlha, odrazy 6. Vliv nastavení - místní odrazy, rozptyl světla, AF
7. Vliv nastavení - AO, pole ostrosti, dohlednost detailů 8. Vliv nastavení - chromatická vada, vinětace 9. Maximální vs. minimální detaily 10. „Advanced tweaking“ – vylepšení grafiky přes ovladače VGA 11. Závěr

Tom Clancy's The Division - jedna z nejočekávanějších her je venku. My jsme se samozřejmě v našem rozboru podrobně podívali na kvalitu technického zpracování. S pěknou grafikou ale přicházejí i vyšší nároky a tak se podíváme, jaké detaily se vyplatí snížit, když vaše grafická karta nestačí na ty maximální.

Reklama

Chromatická odchylka

Poslední řada efektů jsou spíše škodlivé úpravy obrazu. Prvním z těchto zbytečných efektů je Chromatická odchylka (Chromatic aberration). Simuluje se tím odlišný rozptyl světla na okrajích obrazu. Zatímco fotoaparáty a kamery se tento optický defekt snaží maskovat, vývojáři her se snaží o pravý opak. V této hře lze naštěstí tento defekt vypnout. Vliv na výkon nemá tento defekt žádný, ale také není důvod jej zapínat.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na Ano (po najetí myší se zobrazí Ne)

Efekt odrazu čočky

Další takový zbytečný efekt ve hře je simulace odrazů silného světla v objektivu. To pak způsobuje různé světlé fleky v obrazu, ale při přímém pohledu do slunce se dočkáte nádherné světlé elipsy. Vliv na výkon efekt nemá žádný, takže volba je jen na vás, zda chcete občas koukat na něco takového.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na Ano (po najetí myší se zobrazí Ne)

Efekt Vignette

Poslední efekt simuluje tmavnutí obrazu v rozích. I tento defekt se snaží digitální fotoaparáty maskovat na minimální úroveň, ale ve hrách se tento efekt už tak usadil, že jej ani nevypínáme. Popravdě, pokud není přehnaný, tak až moc nevadí. Zde je také velice mírný, takže jej pohodlně můžete nechat aktivní.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na Ano (po najetí myší se zobrazí Ne)

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama