Tom Clancy's The Division: rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 8
Seznam kapitol
Tom Clancy's The Division - jedna z nejočekávanějších her je venku. My jsme se samozřejmě v našem rozboru podrobně podívali na kvalitu technického zpracování. S pěknou grafikou ale přicházejí i vyšší nároky a tak se podíváme, jaké detaily se vyplatí snížit, když vaše grafická karta nestačí na ty maximální.
Chromatická odchylka
Poslední řada efektů jsou spíše škodlivé úpravy obrazu. Prvním z těchto zbytečných efektů je Chromatická odchylka (Chromatic aberration). Simuluje se tím odlišný rozptyl světla na okrajích obrazu. Zatímco fotoaparáty a kamery se tento optický defekt snaží maskovat, vývojáři her se snaží o pravý opak. V této hře lze naštěstí tento defekt vypnout. Vliv na výkon nemá tento defekt žádný, ale také není důvod jej zapínat.
Nastavení na Ano (po najetí myší se zobrazí Ne)
Efekt odrazu čočky
Další takový zbytečný efekt ve hře je simulace odrazů silného světla v objektivu. To pak způsobuje různé světlé fleky v obrazu, ale při přímém pohledu do slunce se dočkáte nádherné světlé elipsy. Vliv na výkon efekt nemá žádný, takže volba je jen na vás, zda chcete občas koukat na něco takového.
Nastavení na Ano (po najetí myší se zobrazí Ne)
Efekt Vignette
Poslední efekt simuluje tmavnutí obrazu v rozích. I tento defekt se snaží digitální fotoaparáty maskovat na minimální úroveň, ale ve hrách se tento efekt už tak usadil, že jej ani nevypínáme. Popravdě, pokud není přehnaný, tak až moc nevadí. Zde je také velice mírný, takže jej pohodlně můžete nechat aktivní.
Nastavení na Ano (po najetí myší se zobrazí Ne)