Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Fallout 4: Ubylo RPG, přibylo akce, skvělá atmosféra zůstává
Fallout 4: Ubylo RPG, přibylo akce, skvělá atmosféra zůstává
autor: Radek Friedrich , publikováno 16.11.2015
Fallout 4: Ubylo RPG, přibylo akce, skvělá atmosféra zůstává

Báječný svět po jaderné apokalypse se poprvé představil v roce 1997. I když se od prvních dílů změnila série k nepoznání, i po téměř dvaceti letech stále nabízí nezapomenutelné dobrodružství zaplněné radiací, mutanty, bojem o holý život i proměnu rozlehlé mrtvé pustiny v ostrůvky prosperující civilizace.


Boj o život

Přítomnost společníka se hodí, protože cesty pustinou mají daleko do romantických procházek za svitu radioaktivního spadu. Fallout 4 posunul boje zase o kousek víc směrem ke střílečce, což příznivci RPG nemusejí snášet příliš lehce. Bojujete buď reálném čase, jen se narozdíl o nepřátel neumíte moc krýt, nebo spustíte známý V.A.T.S. (asistovaný zaměřovací systém). Ten už ale promění bitku na tahový souboj, jen extrémně zpomalí čas, takže dokud vám nedojdou akční body, bojujete v permanentním bullet-time.

Fallout 4: Ubylo RPG, přibylo akce, skvělá atmosféra zůstává

Přestřelka v reálném čase je celkem krvavá záležitost

 

Hodnocení této změny závisí na osobních preferencích, osobně jsem byl více fanouškem čistokrevných tahových soubojů. Připravte se i legendární nepřátele a bossy, první poznáte podle hvězdičky u jména, druhé pak podle všeříkající lebky.

Fallout 4: Ubylo RPG, přibylo akce, skvělá atmosféra zůstává

Ve zpomaleném režimu vybíráte, kam chcete nepřítele zasáhnout



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
82 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 34.6Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.