Call of Duty: Black Ops 3 – Rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Black Ops 3 – Rozbor hry a nastavení detailů

Call of Duty: Black Ops 3 – Rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 9

Petr Diviš

Petr Diviš

12. 11. 2015 03:00 39

Seznam kapitol

1. Black Ops 3 – když 16 GB RAM nestačí 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Nastavení Video – rozlišení, v-sync, FOV 4. Nastavení Advanced – textury, AF, modely, stíny 5. Nastavení Advanced - dynamické stíny, průhlednost
6. Nastavení Advanced - anti-aliasing, AO, rozmazání 7. Maximální vs. minimální detaily 8. „Advanced tweaking“ – vylepšení grafiky přes ovladače VGA 9. Závěr

Sérii Call of Duty asi není třeba představovat. Activision nás novými díly zásobuje každý rok a každý rok se také vedou debaty o kvalitách celé série. Nejnovější díl nese název Black Ops 3 a tak se na něj samozřejmě podíváme v našem rozboru. Podíváme se jaké jsou možnosti nastavení, jakou má grafiku a jak se povedla optimalizace výkonu.

Reklama

Závěr

Call of Duty: Black Ops 3 – Rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud jste četli celý rozbor a nepřeskočili rovnou na závěr, tak asi tušíte, že moc pozitivních slov k technické stránce hry nelze napsat. Na plné čáře zklamala optimalizace, o tu se snad vývojáři z Treyarchu ani nesnažili. Když si uvědomíme, že se jedná o klasickou naskriptovanou koridorovou střílečku, jsou požadavky hry na paměť naprosto nesmyslné. Hra na maximální detaily nevypadá úplně špatně a pokud by měla nároky jako například Battlefield Hardline, dal by se závěr napsat podobě.

Pokud detaily (hlavně rozlišení textur a stínů) výrazně snížíte, tak se dočkáte slušného nárůstu výkonu a hra se pak stane bez problémů hratelnou i na normálních PC. Jenže pak hra vypadá velmi špatně a poměr výkon ku vizuální sránka je zase na míle vzdálen slovu optimalizace.

Call of Duty: Black Ops 3 – Rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Optimální nastavení pro běžné herní počítače se hledá velice špatně. Nutností je snížení textur na úroveň High a to samé platí pro kvalitu stínů. Poté to již na PC s 16GB RAM běží krásně pokud je osazena grafická karta s velkým množstvím paměti (minimálně 4GB). Na PC s 8 GB RAM, jako má například naše sestava AMD, je nutné textury zredukovat ještě více.

Jediná trochu pozitivní zpráva je pro hráče multiplayeru. Úrovně pro multiplayer mají o něco nižší nároky díky menší rozloze a jednodušší grafice.

Call of Duty: Black Ops 3 – Rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Duty: Black Ops 3 nejspíše trpí na výrazný memory-leak. Nic jiného tak nesmyslné nároky na paměť způsobit ani nemůže. Je tedy více než pravděpodobné, že časem vydají autoři opravný patch a nároky hry výrazně klesnou. Podobně jako například u hry Dying Light, která v prvních verzích přetékala přes 8 GB RAM a aktuální opravená verze se vejde bez problémů do 5GB RAM. Hra ale byla otestována v takovém stavu v jakém byla vydána, a ten je opravdu velice špatný.

A jak se Call of Duty: Black Ops 3 líbí vám? Nebojte se podělit o své názory v diskuzi.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama