Call of Duty: Black Ops 3 – Rozbor hry a nastavení detailů
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Black Ops 3 – Rozbor hry a nastavení detailů

Call of Duty: Black Ops 3 – Rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 5

Petr Diviš

Petr Diviš

12. 11. 2015 03:00 39

Seznam kapitol

1. Black Ops 3 – když 16 GB RAM nestačí 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Nastavení Video – rozlišení, v-sync, FOV 4. Nastavení Advanced – textury, AF, modely, stíny 5. Nastavení Advanced - dynamické stíny, průhlednost
6. Nastavení Advanced - anti-aliasing, AO, rozmazání 7. Maximální vs. minimální detaily 8. „Advanced tweaking“ – vylepšení grafiky přes ovladače VGA 9. Závěr

Sérii Call of Duty asi není třeba představovat. Activision nás novými díly zásobuje každý rok a každý rok se také vedou debaty o kvalitách celé série. Nejnovější díl nese název Black Ops 3 a tak se na něj samozřejmě podíváme v našem rozboru. Podíváme se jaké jsou možnosti nastavení, jakou má grafiku a jak se povedla optimalizace výkonu.

Reklama

Dynamic Shadows

Volbou aktivujete, nebo deaktivujete stíny pro pohyblivé objekty. Při deaktivaci zmizí stíny pod vojáky a pod vším co se hýbe (nebo se to hýbalo před vaším výstřelem). Vliv na obraz mezi ON a OFF byl v testované scéně 45 fps vs 47 fps.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na ON (po najetí myší se zobrazí OFF)

Subsurface Scattering

Tento efekt není ve hrách žádný nováček. Poprvé jsem jej už mohli vidět ve hře Crysis (zde byl použit na vegetaci) a jako úplně první s ním přišla společnost ATI v demu ke svým Radeonům X800. Efekt simuluje průsvitnost materiálů, a má tak zásadní vliv na kvalitu zobrazení lidské kůže, která je také mírně průsvitná. Pokud efekt vypnete, obličeje postav vypadají velmi uměle. Vliv na výkon při pohledu na jednu postavu je nízký 48 fps vs. 50 fps.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na ON (po najetí myší se zobrazí OFF)

Order Independent Transparency

Jedná se o DX11 efekt, který optimalizuje a vylepšuje vykreslování průhledných textur. Názorně byl předveden třeba v demu Mecha od AMD, kde jste tento efekt mohli vidět na složitém průhledném robotovi. V této hře má vliv na průhlednost stejnou, ale ve většině hry na rozdíl v obraze nenarazíte. Jeho deaktivace ale zakáže i následující detail volumetrického osvětlení, který naopak vliv na obraz má značný.  Vliv samotného Order Independent Transparency je 49 fps vs. 51 fps.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na High (po najetí myší se zobrazí OFF)

Volumetric Lighting

Efekt volumetrických světel simuluje paprsky světel procházející vzduchem. Vliv na obraz má největší v místech kde ostré světlo zasahuje do tmavší oblasti. A vliv na výkon v testované scéně na obrázku je celkem výrazný – 41 fps vs. 52 fps.

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení na High (po najetí myší se zobrazí OFF)

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama