Might & Magic Heroes VII: Ještě jeden tah a jdu spát!
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Might & Magic Heroes VII: Ještě jeden tah a jdu spát!

Might & Magic Heroes VII: Ještě jeden tah a jdu spát! | Kapitola 5

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

8. 10. 2015 03:00 30

Seznam kapitol

1. Když se kult rozroste je to vždy sporné 2. Stále se hraje na tahy 3. Šest frakcí, šest různých her 4. Klasický HoMaM mix, až na to rozhraní 5. Grafika jako před deseti lety 6. Shrnutí, závěrečné hodnocení

Might & Magic Heroes VII má být dílem, díky němuž zapomeneme na perfektní třetí díl. Posunutá betaverze hry však naznačila, že zdaleka ne vše bude tak perfektní, jak si tvůrci z Limbic Entertainment představovali. Dočkali jsme se happy endu, nebo i tento díl bude stát na půl cesty s tím, že tvůrci ho budou ladit ještě dlouhé měsíce po vydání?

Reklama

Když už jsme u toho outsourcingu, Might & Magic Heroes VII by určitě neuškodilo, kdyby si Limbici a potažmo i Ubisoft najali někoho na proklamované animované scény a vůbec na návrh, postavení a celkové grafické zpracování nejen světa, v němž se hra odehrává, ale i samotných postav.

Mám hodně představivosti, takže mi někteří nepřátelé i hrdinové přišli docela zajímaví a chvílemi i hezcí, i moje představivost ovšem nestačila na to, aby rozpohybovala jejich rty mezi jednotlivými levely. Jinými slovy, filmové scény se nekonají. Postavy jsou prkenné, jejich obličeje jsou, jako kdyby byly vytesány do kamene a tak třeba půl minuty koukáte na sochy z kamene, přičemž na pozadí hrají jejich hlasy.

Hrůzostrašné jsou i některé modely postav a jejich animace. Hra je v tomto směru až nechutně zastaralá a kritickým pohledem se dá usoudit, že v tomto směru může závidět i předchozímu dílu, který je na světě od roku 2011.

Dalším pro mě nepochopitelným prohřeškem je výběr barev. Paleta barev použitá Might & Magic Heroes VII je vyblitá, postavy jsou kvůli tomu nezáživné a na mapách zcela zanikají. A to i přestože jsou lokace jinak prázdné, naprosto nezáživné a také kvůli tomu nezapamatovatelné a bez špetky atmosféry. Tohle zase vypadá, jako by dostal na starosti řezník Krkovička.

Ať se na mě nikdo nezlobí, ale přece jen tu mluvíme o světoznámé AAA sérii, která holt už z podstaty věci má mít nějaký grafický standard. Pánové a dámy z Limbic Entertainment, asi to pro vás bude překvapení, ale píše se rok 2015, tak se podle toho zařiďte!

Systémové požadavky to nezachrání

Na grafiku hry jsem si už postěžovala, takže nakonec už jenom jedna drobnost. Jsou jí početné bugy. Hra mi padala a opakovaně měla problémy i s ukládanými pozicemi. Během hry pak docházelo k prolínání postav, k jejich propadávání do země, k vypadávání textur a k plejádě dalších poklesků, které by dohromady vydaly na Atlas bugů 2015.

Celé tyhle trampoty mají jen jedno pozitivum a to skutečnost, že Might & Magic Heroes VII není hardwarově náročná a s trochou snahy ji rozjedete i na podprůměrných strojích.

Minimální systémové požadavky:

  • OS: 64bitový Windows 7 s SP1 nebo Windows 8/8.1
  • Procesor: Intel Core i5 660 3,3 GHz nebo AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz
  • Operační paměť: 4 GB RAM
  • Grafická karta: Nvidia GeForce GTX 460 nebo AMD Radeon HD5850 (1024 MB VRAM)

Doporučené systémové požadavky:

  • OS: 64bitový Windows 7 SP1 nebo Windows 8/8.1
  • Procesor: Intel Core i5 2400 3,1 GHz nebo AMD FX-6100 3,3 GHz
  • Operační paměť: 6 GB RAM
  • Grafická karta: Nvidia GeForce GTX 670 nebo AMD Radeon HD7870 (2048 MB VRAM)

Na nastavení grafiky na úplné minimum jsem Might & Magic Heroes VII rozjela i na noťasu s procesorem i5-5200U, 4 GB DDR3 L a grafikou Intel HD Graphics 5500 s 2 GB VRAM, problém byl s tím, že načítání se protahovalo na dlouhé minuty, hra trpěla propady frame rate a hlavně – byla tak ošklivá, že se na ni nedalo koukat. Posuďte sami:

Might & Magic Heroes VII: Ještě jeden tah a jdu spát!
i Zdroj: PCTuning.cz

Might & Magic Heroes VII: Ještě jeden tah a jdu spát!
i Zdroj: PCTuning.cz

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama