Metal Gear Solid V: The Phantom Pain – rozbor nároků | Kapitola 7
Seznam kapitol
Stealth akce Metal Gear Solid se po dlouhé době vrací na PC s podtitulem The Phantom Pain. V dnešním rozboru se tedy podíváme na jednu z nejlepších stealth akcí jakou můžeme na PC najít. Aby jste si hru užili parádně i na slabší počítačích, podíváme se, jaké detaily se vyplatí snížit a jaký mají vliv na kvalitu obrazu.
Maximální vs. minimální detaily
Hra nemá žádnou volbu, která by nastavovala všechny detaily najednou, tak si dnešní porovnání detailů uděláme stejně jako v GTA V nebo Project Cars – formou galerie obrázků ze hry. Na následujících screenshotech uvidíte několik scén, které budou na prvním snímku s maximálním možným nastavením grafiky, a na druhém vždy s detaily minimálními.
Jaký vliv na výkon mají maximální a minimální detaily, poznáte z obrázků také. V levém horním rohu najdete OSD nabídku MSI afterburneru, na které je vidět ukazatel fps, vytížení GPU (poslední procenta v první řádce), celkové vytížení CPU a jiné zajímavosti.
Náhledové obrázky pro lepší porovnání doporučuji rozkliknout do plného rozlišení. Jak sami můžete vidět, tak ve všech případech byla GTX 750 Ti, po snížení detailů na minimum limitována omezovačem na 60 fps. Nezapomeňte, že se testovalo v rozlišení 2560 × 1440. Rezerva pro slabší grafické karty, jako například uvedená GTX 650 v minimálních požadavcích, je tedy opravdu velká.
Scéna 1
Maximální detaily -pro zvětšení klikněte-
Scéna 2
Maximální detaily -pro zvětšení klikněte-
Scéna 3
Maximální detaily -pro zvětšení klikněte-
Scéna 4
Maximální detaily -pro zvětšení klikněte-
Scéna 5
Maximální detaily -pro zvětšení klikněte-