Mad Max: hitparáda plná šílených lidí a neskutečných situací
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Mad Max: hitparáda plná šílených lidí a neskutečných situací

Mad Max: hitparáda plná šílených lidí a neskutečných situací | Kapitola 3

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

10. 9. 2015 03:00 16

Seznam kapitol

1. Šílený Max v rukou odborníků 2. Osudu neujedete 3. Docent Chocholoušek by měl radost 4. V tomhle světě se rádi ztratíte
5. Magnum Opus šlape i v písečně duně 6. Když to pořádně mlaskne... 7. Upgradování a malá vsuvka pro kreativce 8. Závěrečné shrnutí, hodnocení hry

Hry podle filmů bývají obvykle špatné, v tom lepším případě průměrné. Když se hráči dozvěděli, že připravovaný film Mad Max: Fury Road bude doprovázet herní přívěsek, rozdělilo se na dvě skupiny. První z nich hru zavrhla rovnou , ta druhá od něj pak sice nic nečekala, ale ve skrytu duše stále tak nějak doufala, že by se to mohlo podařit...

Reklama

Lidé v Mad Maxovi jsou prostě šílení. Někteří z nich přežili konec světa v takové podobě, na jakou jsme aktuálně zvyklí a většinou přišli o blízké lidi, což je hluboce poznamenalo. Někteří potom na vyprahlé planině, kde je nouze o vodu i bezpečí, vyrostli, což je poznamenalo možná ještě více.

Mad Max: hitparáda plná šílených lidí a neskutečných situací
i Zdroj: PCTuning.cz

Mad Max: hitparáda plná šílených lidí a neskutečných situací
i Zdroj: PCTuning.cz

Sympatické je, že i přes všudypřítomné šílenství je svět Mad Maxe lehce uvěřitelný. Velmi příjemný je také fakt, že si všechny šílence dobře zapamatujete. Problém ovšem nastává ve chvíli, kdy zjistíte, že moc nevíte, o co v příběhu jde, protože ho prostě kvůli jeho maximální povrchnosti nesledujete. Ano, ve hře skutečně najdete dějové zvraty a ano, některé z nich vás dost možná překvapí, jenže asi jen v první polovině hry.

Samozřejmě chápu, že ne každá hra musí přijít s hlubokým poselstvím podobně jako hra Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, nicméně v Mad Maxovi nenajdete ani hlubší poselství a ani svébytný humor, či události, které by nás něčím přikovali k zemi. Hrát desítky hodin pouze na to, jak je svět okolo šílený a jak se lidi ani o vlastní život nebojí, člověka prostě začne brzy nudit.

Osobně jsem příběhové animace přeskakovala už asi po 4 hodinách hry, za což nejspíše mohlo i jejich ne zcela bezchybné a impozantní provedení. Příběhové animace jsou dost často useknuté, nebo například neobsahují, jak Max někam přišel, takže nepůsobí dostatečně přirozeně.

Některá-in game videa vedlejších misí jsou pak vyloženě ošklivá a sestávají pouze z toho, jak Max například klečí u jedné z postav a nechá si vyprávět, přičemž tato postava jen stěží hýbe rty. Tyto sekvence bohužel nelze žádným způsobem přeskočit, takže je musíte přetrpět. Alespoň že sekvence k hlavní příběhové misi přeskočit lze.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama