Metal Gear Solid V: Phantom Pain - famózní završení
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Metal Gear Solid V: Phantom Pain - famózní završení

Metal Gear Solid V: Phantom Pain - famózní završení | Kapitola 2

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

7. 9. 2015 10:00 33

Seznam kapitol

1. Tradice sérii Metal Gear Solid nechybí 2. Vtipy jsou naprosto perfektní 3. Premiéra v otevřeném světě 4. Bez mapy by se člověk ztratil 5. Popusťte uzdu fantazie
6. Big Boss a jeho věrní pomocníci 7. Všude dobře, doma nejlíp 8. Mikrotransakce tady zabíjí 9. Oči potěší i pouštní bouře 10. Závěrečné shrnutí a hodnocení hry

Série akčních her Metal Gear Solid je tu s námi už přes 28 let. Po několika spin-offech i rozčarování jménem Metal Gear Solid V: Ground Zeroes se Hideo Kodžima vrací na scénu se svým magnum opus. Tato hra by měla být zakončením celé MTG série, tedy jakýmsi vyvrcholením všech Kojimových myšlenek. A to ve velkém stylu.

Reklama

Když už jsme u příběhu, musíme se zastavit i u specifického Kodžimova humoru. Hra je protkaná drobnými vtípky, ale i mistrnými špeky, které přicházejí jen tak znenadání. Tak například hned v úvodu hry.

Big Boss se probouzí v nemocnici, odkud má být unesený. Pře únosem ho ochrání jiný pacient, který má ovázanou hlavu a na sobě pacientský oblek, tzv. anděla, což je bílá košile, co se otevírá vzadu a zavazuje se na stuhu. Při útěku z nemocnice vás tento pacient vede, přičemž mu z košile tu a tam vykoukne zadek.

Metal Gear Solid V: Phantom Pain - famózní završení
i Zdroj: PCTuning.cz

Metal Gear Solid V: Phantom Pain - famózní završení
i Zdroj: PCTuning.cz

Vykukujícího zadku si i přes velmi napínavé události rozhodně všimnete, možná i několikrát po sobě. A když to vůbec nečekáte, kamera na ten zadek najednou zazoomuje (a vy tak svého parťáka najdete mezi ostatními pacienty)! Kodžima zkrátka ví, jak se trefit do černého a dělá to znovu a znovu, úplně si v tomto humoru libuje, což není vůbec zlé. Alespoň mně Kodžimův specifický humor sedí.

Metal Gear Solid V: Phantom Pain - famózní završení
i Zdroj: PCTuning.cz

Vtípky ve hře však nejdou na úkor realističnosti, celkové uvěřitelnosti a neutěšenosti tísnivých témat, ke kterým se Kodžima rozhodl vyjádřit, ba naopak. I přestože jsou mnohdy docela šílené, stále jsou do hry vpasovány velmi citlivě. A toho si cením.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama