The Crew – pod kapotou osm válců a v krvi litr adrenalinu
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek The Crew – pod kapotou osm válců a v krvi litr adrenalinu

The Crew – pod kapotou osm válců a v krvi litr adrenalinu | Kapitola 8

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

4. 12. 2014 03:00 37

Seznam kapitol

1. Automobilové MMORPG 2. Příběh jak z učebnice tvorby tutoriálů 3. Volba povolání, neboli automobilové specializace 4. Hybridní MMO se solidně zapracovanými mikrotransakcemi 5. Svět tak velký, že se v něm klidně ztratíte
6. Fofr při načítání 7. Deset způsobů, kterak zabavit sebe i přátele 8. Taková solidnější arkáda 9. Hodnocení hry

Dlouho očekávaná závodní MMO hra The Crew konečně vyšla a my jsme se na ni netrpělivě vrhli. Vývojáři z Ivory Tower společně s pomocníky z Ubisoftu nám totiž vedle obrovského živoucího světa slibovali tuny motoristické zábavy na všechny možné způsoby. Jak to dopadlo se dozvíte v dnešní recenzi.

Reklama

Jízdní model The Crew je arkádový, není to ovšem taková ta arkáda, kdy s naplno sešlápnutým plynem projedete i sebeklikatější silnici. V The Crew nezastavíte na půl metru, takže do některých zatáček zde budete muset přibržďovat s předstihem, některé z nich navíc budete muset projíždět ve smyku za pomoci preciznější práce nitra a brzdy.

The Crew – pod kapotou osm válců a v krvi litr adrenalinu
i Zdroj: PCTuning.cz

The Crew vám na druhou stranu bude promíjet nárazy do některých na ulici stojících objektů, například telefonních budek, zábradlíček a podobně. To vám umožní zkracovat si zatáčky, nebo rovnou hledat šikovné zkratky. Některé drsnější nárazy jsou doplněny jednoduchými animacemi (můžete je přeskočit), to je ale všechno, co vám za nedbalou jízdu hrozí, tedy až na srážky s policisty, nebo dopravní přestupky v jejich blízkosti, kdy vás začnou honit policejní jednotky a musíte rychle ujíždět (nebo platit).

The Crew – pod kapotou osm válců a v krvi litr adrenalinu
i Zdroj: PCTuning.cz

Poškození auta se nijak zvlášť nepodepisuje na jeho jízdních vlastnostech, což je docela dobře. Auto navíc lze za trochu herních korun opravit, mě se ale auto po čase opravilo vždycky nějak samo, což je asi opět úlitba plynulosti hry. Dokážu si představit, že méně zruční hráči by kvůli drastičtějšímu poškození byli v garáži každou chvíli.

V návrhu herního světa, respektive jeho mechanismů se mi tak nelíbila jenom skutečnost, že ve hře nelze nijak rozeznat vodu, kterou lze projet a vodu, ve které své auto utopíte a pak také zábradlí, které autem jde bez problémů rozrazit od zábradlí, co bez větších problémů rozrazí vás.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama