Lords of the Fallen: takovou grafiku měl mít Dark Souls II
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Lords of the Fallen: takovou grafiku měl mít Dark Souls II

Lords of the Fallen: takovou grafiku měl mít Dark Souls II | Kapitola 8

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

12. 11. 2014 03:00 15

Seznam kapitol

1. Úvod 2. Lords of the Fallen vs. Dark Souls 3. Žánrové zařazení hry, herní principy 4. Umělá inteligence 5. Technické provedení (a bugy)
6. Grafika (+PhysX) 7. Soubojový systém 8. Lokalizace, příběh, rozhovory, questy 9. Závěrečné shrnutí, hodnocení

Od vydání Dark Souls II uteklo více než půl roku, takže hardcore jádro, které se kolem něj vytvořilo nemá do čeho „píchnout“. Mezeru na trhu s obtížnými akčními RPG hrami by měla vyplnit hra Lords of the Fallen. Podařilo se jí to, nebo tvůrci vyměkli a přiblížili ji běžnému hráči? Naše dnenší recenze vám na tuto otázku důkladně odpoví.

Reklama

Vedle obyčejných bojových technik disponuje hlavní hrdina magickou rukavicí, s níž může střílet kouzelné výboje na dálku a zůstat tak od nepřátel v uctivé vzdálenosti. Rukavice je docela zajímavý nápad, když ji však věnujete příliš pozornosti a zkušenostních bodů, po čase zjistíte, že ve hře nemáte moc co dělat, protože jste se stali nepřemožitelnými stroji.

Lords of the Fallen: takovou grafiku měl mít Dark Souls II
i Zdroj: PCTuning.cz

Změna zbraní ve hře je komfortní a změna vybavení v menu hry také. Uživatelské rozhraní se City Interactive bez výhrady povedlo, důležité informace jsou vždy při ruce a i přes širokou škálu věcí lze jakoukoliv změnu provést stiskem dvou tlačítek. Totéž pak platí i u levelování, které je opět maximálně přehledné. K celkové přehlednosti pak přispívá i povedená česká lokalizace (tímto tleskám Comgadu, protože CZ lokalizací je stále méně).

Lords of the Fallen: takovou grafiku měl mít Dark Souls II
i Zdroj: PCTuning.cz

České lokalizace se dočkaly i titulky ve hře, tam je ale tato „výsada“ dvousečnou zbraní. Upřímně řečeno, už dlouho jsem nezažila tak trapný příběh a tak duté rozhovory.

Rozhovory probíhají formou výběru odpovědí, některé z nich přitom byly tak prostoduché, že mi ještě teď rezonují v hlavě a bojím se, že mě začnou strašit ve snech. Divím se, že se pod takovou blbost autoři vůbec podepsali.

Lords of the Fallen: takovou grafiku měl mít Dark Souls II
i Zdroj: PCTuning.cz

Slabé jsou také vedlejší questy. Najdi, přines, vyčisti, bez jakékoliv invence a navíc na místech, kde byste to nejspíše udělali sami i bez pobídky NPC postavy. Samozřejmě vedlejší questy trpí stejně jako ty hlavní naprosto plytkou omáčkou, do které byly namočeny. To mě vede k myšlence, že by pro autory příště bylo lepší, aby neplýtvali slovy, ale mluvili v náznacích stejně, jako mluvila hra Dark Souls II. Vyšlo by to levněji a alespoň by se neztrapňovali.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama