Lords of the Fallen: takovou grafiku měl mít Dark Souls II
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Lords of the Fallen: takovou grafiku měl mít Dark Souls II

Lords of the Fallen: takovou grafiku měl mít Dark Souls II | Kapitola 5

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

12. 11. 2014 03:00 15

Seznam kapitol

1. Úvod 2. Lords of the Fallen vs. Dark Souls 3. Žánrové zařazení hry, herní principy 4. Umělá inteligence 5. Technické provedení (a bugy)
6. Grafika (+PhysX) 7. Soubojový systém 8. Lokalizace, příběh, rozhovory, questy 9. Závěrečné shrnutí, hodnocení

Od vydání Dark Souls II uteklo více než půl roku, takže hardcore jádro, které se kolem něj vytvořilo nemá do čeho „píchnout“. Mezeru na trhu s obtížnými akčními RPG hrami by měla vyplnit hra Lords of the Fallen. Podařilo se jí to, nebo tvůrci vyměkli a přiblížili ji běžnému hráči? Naše dnenší recenze vám na tuto otázku důkladně odpoví.

Reklama

Problémy se zasekáváním postav a s dalšími roztomilými bugy se bohužel nevyhnuly ani samotným bossům. Velký protivník se zasekne stejně ochotně jako malý, akorát je u něj tento problém ušetřen ukazatelem zdraví, který je rozdělen na dílky, přičemž umlátit ho lze vždycky jen na předěly, jelikož každý dílek odkazuje na nějakou animaci a změnu chování nepřítele. Bugy u velkých nepřátel jsou tedy menší, na druhou stranu mohou být o dost zákeřnější, protože se ve hře klidně zasekne animace a zatímco vy bušíte do nehybného nepřítele, jeho štíty pomalu startují, aby vás srazily k zemi.

Výše zmíněné problémy sice nejsou pravidlem a někdy se alespoň u bossů dočkáte hladkého průběhu. Když vás to ale postihne, je to k uzoufání, nehledě na to, že farmařením (jednoduchým získáváním zkušeností) image „drsňácké“ hry nebývale trpí.

Lords of the Fallen: takovou grafiku měl mít Dark Souls II
i Zdroj: PCTuning.cz

Po technické stránce hra dostala na frak. Člověk se až diví, v jakém stavu se na trhu objevila a že tvůrci vydání hry nepozdrželi – zvlášť u titulu, s nímž se studio snaží odstartovat novou éru a vrhnout se na hodnotnější hry.

Za uspěchaným vydáním hry sice mohly stát nějaké smlouvy, jelikož však na Metacritic u Lords of the Fallen je jako vydavatel uvedeno také City Interactive, přičetla bych tuhle minelu spíše skutečnosti, že zaměstnanci této společnosti už jsou zkrátka na takovou praxi natolik zvyklí, že jim vydání hry v tomhle stavu přijde jako normální. Doufejme, že důležitost pořádného betatestování si tvůrci do příště konečně uvědomí (mohli by, fóra jsou hlášeními o chybách hry nacpaná k prasknutí) a my se tak dočkáme hry, která při spuštění poběží, nebude padat, nebude se sekat a nebude nám ukazovat plejádu trapných chyb, co kazí dojem z hraní.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama