Lords of the Fallen: takovou grafiku měl mít Dark Souls II
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Lords of the Fallen: takovou grafiku měl mít Dark Souls II

Lords of the Fallen: takovou grafiku měl mít Dark Souls II | Kapitola 3

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

12. 11. 2014 03:00 15

Seznam kapitol

1. Úvod 2. Lords of the Fallen vs. Dark Souls 3. Žánrové zařazení hry, herní principy 4. Umělá inteligence 5. Technické provedení (a bugy)
6. Grafika (+PhysX) 7. Soubojový systém 8. Lokalizace, příběh, rozhovory, questy 9. Závěrečné shrnutí, hodnocení

Od vydání Dark Souls II uteklo více než půl roku, takže hardcore jádro, které se kolem něj vytvořilo nemá do čeho „píchnout“. Mezeru na trhu s obtížnými akčními RPG hrami by měla vyplnit hra Lords of the Fallen. Podařilo se jí to, nebo tvůrci vyměkli a přiblížili ji běžnému hráči? Naše dnenší recenze vám na tuto otázku důkladně odpoví.

Reklama

Zopakujme si některé skutečnosti. Lords of the Fallen je na soubojích postavené akční RPG. To znamená, že probíháte lokacemi z bodu A do bodu B a přitom se utkáváte s nepřáteli. Za souboje dostáváte zkušenosti a předměty. Zkušenosti se v pravý čas promění na zkušenostní body, jimiž můžete vylepšit atributy hlavního hrdiny. Získané předměty pak můžete vzít do ruky a na tělo kdykoliv, máte-li na to potřebné atributy na dostatečné úrovni. Tohle každý hráč dobře zná.

Jak jsem se zmínila o stránku výše, zajímavostí Lords of the Fallen je, že zkušenosti se hráčům nepřipisují automaticky, hráč si je však na „konto“ musí připsat sám ve chvíli, kdy mu to přijde nejvhodnější. Motivací k připisování zkušeností u střepin je skutečnost, že jakmile budete zabiti, vaše duše společně se zkušenostmi zůstane na místě vaší smrti a vy si ji tam budete muset vyzvednout, a to aniž byste cestou zemřeli. Pokud se vám cesta za ztracenou duší nepovede, o tyto své zkušenosti přijdete, což je vždycky docela škoda. O část zkušeností navíc přicházíte i ve chvíli, kdy si na cestě k duši dáte trošku na čas. Potom se vám počet zkušeností poměrnou částí neustále snižuje.

Lords of the Fallen: takovou grafiku měl mít Dark Souls II
i Zdroj: PCTuning.cz

Ačkoliv můžete přijít o všechny zkušenosti, existuje motivace k tomu, abyste si je u každé střepiny neukládali, ale toto riziko dobrovolně podstupovali. Pakliže si totiž zkušenosti neuložíte, s každým dalším zabitým nepřítelem vám pomalu roste násobič získávaných zkušeností, čímž se za kratší časovou jednotku můžete dostat k zisku většího množství zkušeností. Ale také nemusíte.

Zajímavé dilema, které jsme měli v Dark Souls II, není z pohledu hardcore hráčů bohužel zase tak zásadní  – ve hře existují konzumovatelné střepiny, co k vám ztracenou duši bez ztráty kytičky přivolají, a že tyto střepiny nejsou zase tak nedostatkovým zbožím. Na druhou stranu tímto přístupem se City Interactive přiblížili právě běžným hráčům, kteří něco takového jistě uvítají. Takže si můžete vybrat.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama