Lords of the Fallen: takovou grafiku měl mít Dark Souls II
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Lords of the Fallen: takovou grafiku měl mít Dark Souls II

Lords of the Fallen: takovou grafiku měl mít Dark Souls II

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

12. 11. 2014 03:00 15

Seznam kapitol

1. Úvod 2. Lords of the Fallen vs. Dark Souls 3. Žánrové zařazení hry, herní principy 4. Umělá inteligence 5. Technické provedení (a bugy)
6. Grafika (+PhysX) 7. Soubojový systém 8. Lokalizace, příběh, rozhovory, questy 9. Závěrečné shrnutí, hodnocení

Od vydání Dark Souls II uteklo více než půl roku, takže hardcore jádro, které se kolem něj vytvořilo nemá do čeho „píchnout“. Mezeru na trhu s obtížnými akčními RPG hrami by měla vyplnit hra Lords of the Fallen. Podařilo se jí to, nebo tvůrci vyměkli a přiblížili ji běžnému hráči? Naše dnenší recenze vám na tuto otázku důkladně odpoví.

Reklama

Třetí Newtonův zákon začíná tím, že každá akce vyvolá reakci. Pokud na Lords of the Fallen nahlédneme touto optikou, uvidíme reakci na hardcore akční RPG Dark Souls (a jeho pokračování Dark Souls II, které jsme na našich stránkách recenzovali na jaře tohoto roku). Po Dark Souls a jeho pokračování se v Evropě zvedla obrovská vlna zájmu a to nejen k údivu některých hráčů, ale i samotných vydavatelů, kteří s hrou na evropský trh vlastně vůbec nechtěli.

To, co bylo zpočátku vnímáno jako nejistá investice, se nakonec zvrhlo k vytvoření nového kultu, sdružujícího kolem sebe milovníky nekompromisní hratelnosti v tom smyslu, že hra vás nevodí za ručičku a v žádném případě vám nic nepromíjí. Z dosti investice s nepředvídatelným výsledkem se tedy prakticky přes noc stala investice jistá, dalo se proto očekávat, že se na vlně zájmu brzy pokusí svézt i další vývojářská studia.

K velkému překvapení nás všech se však jako první tohoto úkazu jali využít studio City Interactive (ve spolupráci s Deck 13), které se v herní komunitě „proslavilo“ velmi špatnými, maximálně tak průměrnými budgetovými hrami. Nejhorší skóre her od City Interactive na serveru Metacritic dosahuje 22% a 2,3 bodů, po zprůměrování jeho celkem 30 vydaných kousků se pak toto číslo zastavilo na 54%.

Vzhledem k tomu bylo mé očekávání Lords of the Fallen takové dvojaké. Někdy jsem se těšila na další hardcore RPG, protože žádná podobná hra na trhu teď není (a Dark Souls II se nedá hrát donekonečna), jindy jsem se zase bála, že to bude šunt.

Start nebyl zrovna vydařený. Prvních několik dní jsem Lords of the Fallen ani nespustila, respektive jsem se vždycky zasekla hned v úvodním tutoriálu, kde mi hra zamrzla a spadla. Situace se zlepšila až s patchem ze 4. 11. a nově nainstalovanými ovladači. Ani poté nebyla technická stránka Lords of the Fallen bezchybná.

Naštěstí to neznamená, že by hra jako taková nebyla hratelná a zábavná. O tom ale až na dalších stranách.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama