Nejočekávanější hry: jízdní řád pro konec roku 2014 | Kapitola 5
Seznam kapitol
Nejrušnější čtvrtletí herního roku je v plném proudu. Vánoce se blíží a vydavatelé na nás chrlí jednu herní pecku za druhou. A bude hůř, mnohem hůř! Hlavní vlna nejočekávanějších her tohoto podzimu se na nás teprve chystá. Abyste se v ní pořádně vyznali a věděli kdy a na co se těšit, připravili jsme pro vás přehledný jízdní řád!
Assassin's Creed Unity
- plánované datum vydání: 14. listopadu 2014
- žánr: akční RPG
- oficiální stránky hry: http://assassinscreed.ubi.com/en-GB/games/assassins-creed-unity.aspx
Pokračování zajeté série akčních RPG her nás protentokrát vytáhne na výlet do roku 1789 do Paříže zmítané Velkou francouzskou revolucí. Hlavní hrdina Arno se zde seznámí s jejími hlavními hybateli a postupně se vypracuje na skutečného Mistra Asasína. Co se týče samotné hratelnosti, ta by měla přinést spoustu příjemných změn. Assassin's Creed Unity byl totiž kompletně vystavěn ve zcela novém enginu. Doufejme, že to v něm bude Ludvíku XVI pořádně slušet.
Far Cry 4
- plánované datum vydání: 18. listopadu 2014
- žánr: FPS
- oficiální stránky hry: http://far-cry.ubi.com/
Z tropických ostrovů Far Cry 3 se dostáváme do podhůří Himalájí, konkrétněji do smyšleného státu Kyrat sužovaného nadvládou šíleného diktátora Pagana Mina (ano, to je ten chlápek v růžovém obleku). Vaším úkolem samozřejmě bude vypořádat se s ním i s jeho poskoky a to za pomoci klasických zbraní, ale nově třeba i slonů.
Sloni zde budou fungovat jako takové tanky, s nimiž protivníky zadupete do země nebo je poškádlíte za pomoci chobotu. To tu ještě nebylo.
Dragon Age: Inquisition
- plánované datum vydání: 21. listopadu 2014
- žánr: akční RPG
- oficiální stránky hry: http://www.dragonage.com/
Dragon Age: Inquisition je prý zatím nejambicióznější projekt, na kterém vývojáři z BioWare pracovali. Svět Dragon Age: Inquisition má být obrovský a pestrý, zdaleka nejlepší však bude skutečnost, že se na něm budou podepisovat vaše činy. Tak například pokud vybijete všechny medvědice v lese, můžete si být jisti, že na tento živočišný druh tam do budoucna už nenarazíte. Jak bude tento princip navázán na samotnou hratelnost, však zatím nevíme. Doufejme, že to není jen další z marketingových žvástů.