Train Fever: Milovníci vláčků, tramvají a autíček, nastupovat! | Kapitola 2
Seznam kapitol
Fanoušci dopravních strategií prožívali delší období sucha. Po dlouhém strádání se objevil převážně na vlakovou dopravu zaměřený titul Train Fever, který patří k nejočekávanějším hrám tohoto měsíce. Jaké přednosti a nedostatky Train Fever má, co vám nabídne a s čím byste neměli počítat, si prozradíme v naší dnešní recenzi.
Poté co si vyberete velikost světa, obtížnost hry a typ terénu a spustíte novou hru, vám počítač podle vámi zadaného klíče vygeneruje zcela nový svět, kde se budete se svou nově vzniklou dopravní společností snažit prosadit.
Malá mapa obvykle obsahuje kolem sedmi měst, mapa prostřední velikosti pak něco kolem čtrnácti měst a nakonec velká mapa může čítat až 28 měst. To je už poměrně hodně prostoru, který budete obdělávat a smysluplně spojovat třeba i několik desítek hodin čistého herního času.
Train Fever běžně začíná v roce 1850, vedle toho ale hru můžete začít i v roce 1900 a 1950, přičemž tuto možnost si budete muset odemknout poctivým hraním a překročením tohoto časového období ve hře.
Možností nastavit si svou hru není zrovna moc, na druhou stranu velice oceňuji, že se každá hra nově generuje, což znamená, že byste se nikdy neměli dočkat stejné mapy. Díky tomu se dostáváte k obrovskému pískovišti, které vám s troškou nadsázky přináší prakticky neomezenou herní dobu.
Možností nastavení je poskrovnu. Malou mapu uvidíte skoro celou najednou, velká končí v nedohlednu.
Každá herní mapa navíc reaguje na dění kolem, takže dobře zásobovaná města se rozrůstají, podniky vzkvétají a vy tak musíte reagovat nejen na ubíhající roky a měnící se technologie, ale také na objem výroby atd.
Vzhledem k rozsáhlosti a propojení jednotlivých podniků se i mapa s nejmenší velikostí dá hrát desítky hodin. Dovedete si tedy představit, jak se herní doba natáhne, když si necháte vygenerovat mapu velkou.