Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Třináct statečných: nejúspěšnější hry z Kickstarteru
Třináct statečných: nejúspěšnější hry z Kickstarteru
autor: Lucie Jiříková , publikováno 3.9.2014
Třináct statečných: nejúspěšnější hry z Kickstarteru

Za dobu své existence dala crowdfundigová platforma Kickstarter vzniknout mnoha herním projektům. Jen některé z nich se ale šance chopily a vytěžily z ní maximum. Přinášíme vám seznam třinácti her, které jsou podle nás nejúspěšnějšími projekty – ať už z pohledu vybrané částky, procentuální úspěšnosti, nebo mediální vlny, kterou vyvolaly.


Divinity: Original Sin

  • Požadovaná částka: 400 000 dolarů
  • Vybraná částka: 944 282 dolarů
  • Datum vybrání požadované částky: 26. dubna 2013
  • Žánr: RPG
  • Fáze vývoje (očekávané datum vydání): vydáno (30. června 2014)
  • Oficiální stránky hry: http://www.divinityoriginalsin.com/

Na našich stránkách nedávno recenzované klasické RPG Divinity: Original Sin od vývojářského studia Larian Studios si nás získalo komplexními herními mechanismy, jejichž objevování vám zabere desítky a možná i stovky hodin hraní. Tahle hra vám prostě svoje tajemství nevyzradí najednou, ale spíše se před vašimi zraky bude loupat jako cibule.

Také putování herním světem, který sužují nájezdy orků i nemrtvých, je takové pozvolné a hodně opatrné. Pakliže se vrhnete tam, kde nemáte co dělat, dostanete v promakaných tahových soubojích nabančeno, a to fakt pořádně. Proto kolem sebe budete našlapovat a růžky vystrkovat jen velice opatrně. A i přes veškerou vaši ostražitost si vás tahle hra každým jedním krokem přitáhne blíž. Doporučuji všemi deseti, ale jen v případě, že máte na hraní dostatek času!

Třináct statečných: nejúspěšnější hry z Kickstarteru

Závěrem

Představili jsme vám třináct statečných. Her, které jsme do našeho výběru nominovali, samozřejmě bylo mnohem více. U některých z nich, jako byla například božská strategie Godus, adventura Broken Sword – the Serpent's Curse, tahová strategie The Banner Saga nebo Xenonauts, jsme se nedočkali takového provedení, v jaké jsme doufali. To samozřejmě neznamená, že se jedná o vyloženě špatné hry, ale určitě je nemůžeme nazvat trhákem. Nebo jste jiného názoru? Podělte se o něj s námi!



Tagy: kicsktarter  crowfunding  hry  carmageddon  elite dangerous  torments  project eternity  broken age  wasteland 2  planetary anihilation  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
3.9.2014 11:40:18   89.176.30.xxx 251
Myslím, že by stálo za zmínku upozornit, že na Divinity: Original Sin probíhá překlad do češtiny... Vzhledem k rozsáhlosti této hry ji potřebuje jako sůl... (pro neangličtináře). Což snad tuto skvělou hru přiblíží ještě více lidem...
3.9.2014 14:26:46   88.102.74.xxx 70
To jo, tolik textu sem neviděl snad od doby Falloutu 2. Ale je to fakt pěkně udělaná hra.. těch pár desítek USD nelituju.
3.9.2014 19:15:39   109.238.214.xxx 10
cau to je oficialni preklad nebood fandu ? a bude komplet nebo jen titulky?
3.9.2014 19:26:29   89.176.30.xxx 40
Jelikož všechna oficiální studia veřejně prohlásila, že do toho nejdou vzhledem k množstí textů (21 tisíc odstavců + další aktualizace) - je to samozřejmě Fan překlad... Přesto děláme co je v našich silách, a zatím jsou všichni víc než spokojení Více informací najdete na Facebooku: "Divinity: Original Sin CZ / SK"
4.9.2014 12:01:29   89.176.30.xxx 00
Přímý odkaz na info o češtině: https://www.facebook.com/DivinityOriginalSinCZSK?fref=ts
3.9.2014 13:12:33   46.13.243.xxx 114
V popisu článku je uveden pouze jeden autor resp. autorka článku - pí Jiříková. Přesto v závěru o sobě mluví v množném čísle?

Jinak drobná chybička u Project Ethernity - prosím přehoďte si čísla u vybrané a požadované částky, aby vám to sedělo alespoň s vaším textem.
10.9.2014 08:20:17   90.182.48.xxx 10
Toto použití množného čísla je absolutně standardní. Jedná so o autorský plurál a patří do kultivovaného písemného projevu. V zásadě autorčino použití spadá mezi "množné číslo skromnosti" a "množné číslo potvrzení". Tím prvním autor potlačuje své ego, kdy stylisticky rozmělní, použitím množného čísla, zásluhy za článek i mezi neexistujicí spoluautory. To druhé použití funguje tak, že použitím množného čísla posiluje váhu svých vývodů.
Samozřejmě je otázkou, nakolik nad tím autorka uvažuje a nakolik se jedná o její osobitý styl. Na každý pád se jedná o standardní postupy kvalitní stylistiky :-P
3.9.2014 14:00:44   89.102.236.xxx 41
Carmageddon Zombie verze vychazeli soucasne s "krvavymi", neslo o nic jineho nez o par textur a zmenu barvy z cervene na zelenou. Ihned po vydani se stejne obevil patch, ktery vse vracel z5 do spravne "krvave" verze, takze kdo chtel... Tak to bylo alespon u Carmageddonu 2.
Ale treba Carmageddon Splat Pack (datadisk k Carma1) jsem hral i v "roboti" verzi a reknu vam ze to byla dost nuda Ta byla tusim urcena pro nemecko.
3.9.2014 14:14:28   31.134.218.xxx 30
Jen bych upozornil, na to že se Star Citizenem to bylo naopak. Napřed jejich kampaň a potom KS.

Kampaň nezačala na KS, ale začala ne jejich stránkách. Na KS se přesunula až potom, že zjistili že jejich servery nejsou schopné udržet nápor lidí. 500K USD tam bylo jen aby nahradili ztráty kvůli padání serverů a celá částka, kterou v té době potřebovali na realizaci projektu byla 2 miliony Dolarů. Celkově při skončení úvodní kampaně (KS + RSI) bylo vybráno přes 6 milionů USD. A přispělo skoro 80 000 lidí.
3.9.2014 14:18:51   31.134.218.xxx 30
Plus ještě ... Očekávané datum vydání je 2016. Tento rok bude ještě další z modulů (FPS modul) příští rok nás čeká Planetside modul (interakce na planetách) a epizodické vypouštění Squadron 42 (Jen pro backery. Je to Singleplayer kampaň. Pro ostatní bude dostupná při launchi.) Jakmile skončí vypouštění SQ-42 Což bude asi na konci roku 2015, tak začne první alpha samotného SC. Ta se bude pomalu rozšiřovat až do konečného spuštění verze 1.0 ... Ale i to jsou jen odhady, které se ještě můžou posunout.
3.9.2014 14:20:34   31.134.218.xxx 20
A pokud si chcete vyzkoušet SC, tak do pátku je to možné zadarmo.

Stačí na stránce https://robertsspaceindustries.com/promotions/dragoncon-2014 zadat kód dragonflight2k14
3.9.2014 14:27:45   88.102.74.xxx 100
..to tak vypadá, že nejlepší hry dneška budou jedině přes financování od komunity. Nechce někdo udělat skutečné Sacred 2? Míněno opravdu pokračování toho prvního.. protože to bylo jediné opravdu dobré. Jo a re-make a update UT99.
3.9.2014 19:31:00   89.176.30.xxx 00
Nové UTčko se už připravuje, pokud vím, a dokonce tuším, že to má dělat právě Larian (viz. Divinity: OS). Nicméně, pokud jsi fanta starého UT, tak "Alien Arena" je dobrá náhražka...
3.9.2014 16:31:52   89.176.62.xxx 71
Lucko!!!! Chris Roberts je tvurcem serie Wing Commander! a ne Wind Commander! lol
4.9.2014 07:41:35   195.88.164.xxx 21
Dovolil bych si upozornit na tohle MMORPG (hratelné i v singleplayeru offline, alespoň až jej vydají). Stále je v pre-alpha fázi vývoje, nicméně má za sebou už 9 verzí sdílených s komunitou a osobně jsem nadšen obrovským herním potenciálem, který má. Za zmínku stojí tvůrce Richard Garriot (Lord British), který je zodpovědný za Ultimu.
4.9.2014 18:27:37   83.240.117.xxx 20
ftl na jinou nez easy obtiznost je pro masochisty, kteri maji tuny casu nebo radi cumi do vyloh i kdyz maji prazdne kapsy. v tomto ohledu posledni odstavec popisu teto hry nekeca a hra muze po 10 neuspesnych opakovani od uplneho zacatku doslova odradit od dalsiho zkouseni. ftl ma ale velice pekny hudebni doprovod, ktery nasobi aktualni prozitek. je zrejme, ze autor clanku hru nezkusil, jinak by si tohoto detailu vsiml.
10.9.2014 20:24:14   195.91.13.xxx 07
milujem rpg ALE zase sa snažia tento žáner pretlačiť do podoby bodiek a krúžkov.t.j. maličká postava okolo nej krúžok...20 storočie skončilo páni vývojári už dosť dávno.Pár nostalgikov to možno hrá ale JA CHCEM niečo ako SKYRIM!!!!!!"""""""

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

65 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 23.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.