Sacred 3: nuda v singleplayeru, zábava v multiplayeru
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Sacred 3: nuda v singleplayeru, zábava v multiplayeru

Sacred 3: nuda v singleplayeru, zábava v multiplayeru | Kapitola 6

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

5. 8. 2014 03:00 7

Seznam kapitol

1. Úvod, žánrové vymezení hry 2. Soubojový systém 3. Náplň misí, hratelnost 4. Loot, předměty, zbraně
5. Hratelné postavy, protivníci 6. Grafika hry, prostředí 7. Příběh, multiplayer, závěrečné hodnocení

Kooperativních multiplayerových her je jako šafránu, proto jsme akční RPG Sacred 3, pokračovatele zajímavé a docela populární herní série, netrpělivě vyhlíželi. Splnilo se alespoň okrajově naše očekávání, nebo nás nejnovější přírůstek do rodiny Sacred spíše zklamal? V čem hra pro jednoho hráče tolik ztrácí oproti multipayeru?

Reklama

Grafika je jednou z mála věcí, která se v Sacred 3 bez výjimky povedla. Nečekejte tedy žádné inovace, nebo dech beroucí panoramata, to ne. Krása téhle hry tkví spíše v grafické rozmanitosti doplněné spoustou barevných světýlek a výbuchů, na něž se prostě velice dobře kouká.

V podstatě každá velká mise ve hře je laděna do nějakého stylu. Máme tu bažiny, kde se setkáte s bludičkami a poletuchami všeho druhu, máme tu písečné pobřeží, arabské město, podzemní stoku a spousty dalších míst, která vás vždycky příjemně překvapí. Bohužel se totéž nedá říci o protivnících, kteří jsou v podstatě stále stejní, přičemž ani nejsou zrovna moc nápadití.

Sacred 3: nuda v singleplayeru, zábava v multiplayeru
i Zdroj: PCTuning.cz

Grafika hry trpí také na celkovou prázdnost levelů. Vedle rozbitelných barelů s krystaly a prázdných rozbitelných krabic tu občas narazíte jenom na truhlu s penězi a na začátku hry také na pytle s kořením, z kterých se po úderu začne linout aromata a to vám (podle náplně pytle) buď škodí, nebo pomáhá. Právě z těchto pytlů se pak dá usuzovat, že autoři se hrou možná měli větší plány, jenže na další maličkosti už nezbyl čas, protože vývoj byl z nějakého důvodu uspíšen.

Takhle tedy nemáme přístup do žádných vedlejších uliček či místností a to málo prostoru, co ve hře je, je úplně prázdné. A když tam náhodou něco najdete, tak si můžete být naprosto jistí, že s tím nebudete moci interagovat – vyjma točícího se kola a dvou rozbitelných předmětů, které jsou náplní „questů“. V téhle bídě mě tak nakonec štvalo i neustálé zoomování kamery při přebíhání z jednoho souboje do druhého. Každé další rádoby zpestření tohoto druhu akorát ukazuje prstem na to, jak je tahle hra odbytá, splácaná narychlo, hlavně pro zisk peněz.

Sacred 3: nuda v singleplayeru, zábava v multiplayeru
i Zdroj: PCTuning.cz

Sacred 3: nuda v singleplayeru, zábava v multiplayeru
i Zdroj: PCTuning.cz

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama