Sacred 3: nuda v singleplayeru, zábava v multiplayeru
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Sacred 3: nuda v singleplayeru, zábava v multiplayeru

Sacred 3: nuda v singleplayeru, zábava v multiplayeru | Kapitola 4

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

5. 8. 2014 03:00 7

Seznam kapitol

1. Úvod, žánrové vymezení hry 2. Soubojový systém 3. Náplň misí, hratelnost 4. Loot, předměty, zbraně
5. Hratelné postavy, protivníci 6. Grafika hry, prostředí 7. Příběh, multiplayer, závěrečné hodnocení

Kooperativních multiplayerových her je jako šafránu, proto jsme akční RPG Sacred 3, pokračovatele zajímavé a docela populární herní série, netrpělivě vyhlíželi. Splnilo se alespoň okrajově naše očekávání, nebo nás nejnovější přírůstek do rodiny Sacred spíše zklamal? V čem hra pro jednoho hráče tolik ztrácí oproti multipayeru?

Reklama

Celkovou prázdnotu neustále se opakujících misí sráží na kolena také nemožnost vstoupit byť alespoň jednou, dvakrát za misi do některých dveří, a to i přestože si některé z nich o vstup přímo říkají, nebo například objevovat skryté podzemní kobky či další tajná zákoutí. Tady prostě není nic a to včetně chybějícího lootu, což je další věc, kterou by hra tohoto typu klidně mohla mít.

Vedle zlata a krystalů na vás nic nevypadne – žádná nová zbraň, žádné nové brnění, žádná nová věc, kterou byste si mohli vylepšit a pak na ní mohli být patřičně hrdí při hře s kamarády. Z truhel, které v 99 % případů najdete na konci vedlejší mise, dokonce Sacred ani neumí sypat zlato tak, abyste získali ten pocit zadostiučinění hraničící se zlatou horečkou. Prostě toho tu padá fakt málo. Dalším vysvětlením absence větší radosti z lootování pak je, že kromě odemknutí několika málo speciálních útoků a předem vytyčených upgradů tu toho s penězi moc nenaděláte.

Absence zbraní není úplná. Ke každé postavě se váže několik druhů stejné zbraně, k silákovi jsou to například sekery. Tyto sekery mají odlišné vlastnosti (např. dosah, síla, šance na kritický zásah atd.), samovolně se odemykají v průběhu hry a samostatně levelují. Mezi získanými zbraněmi lze v lobby hry libovolně přepínat, pocitově mezi nimi však zase tak velký rozdíl není.

Sacred 3: nuda v singleplayeru, zábava v multiplayeru
i Zdroj: PCTuning.cz

Sacred 3: nuda v singleplayeru, zábava v multiplayeru
i Zdroj: PCTuning.cz

Sacred 3: nuda v singleplayeru, zábava v multiplayeru
i Zdroj: PCTuning.cz

Osobně jsem nepocítila ani rozdíly v boji s různými zbraněmi, například se sekerou a oštěpem, i když rozdíl mezi sekerou a lukem by tu byl. A tím se pomalu dostáváme ke čtyřem hlavním hrdinům, z nichž si před hrou můžete vybrat, a které posléze můžete za získané peníze zvelebovat (pokud se vám nezvelebuje sám, například levelováním brnění).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama