Divinity: Original Sin – obrození RPG, které stojí za to
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Divinity: Original Sin – obrození RPG, které stojí za to

Divinity: Original Sin – obrození RPG, které stojí za to | Kapitola 7

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

2. 7. 2014 04:00 19

Seznam kapitol

1. Úvod, žánrové zařazení hry 2. Tvorba postavy, levelování 3. Možnosti vývoje postavy 4. Předměty, obchodování
5. Tahové souboje 6. Družina, NPC postavy, rozhovory 7. Příběh hry, postranní questy 8. Grafika, prezentace, závěrečné hodnocení

Na vývoj Divinity: Original Sin vybralo vývojářské studio Larian na Kickstarteru milion dolarů. Šéf studia se v nedávném rozhovoru nechal slyšet, že odmítá umřít, dokud nevytvoří nejlepší RPG. Povedlo se mu splnit si tento sen v aktuálním Divinity: Original Sin, nebo si s odchodem na onen svět ještě bude muset počkat?

Reklama

Příběh hry vypráví o dvojici hrdinů, ženě a muži, říkejme jim třeba Scarlett a Roderick (tato jména vám budou při tvorbě postavy navrhnuta, můžete si však zvolit svá vlastní). Hrdinové jsou pozváni do města Cyseal, aby tam přešetřili smrt radního Jakea. Hrdinové při šetření samozřejmě přicházejí na řadu nevysvětlitelných okolností v čele se stopy magie, které je zavedou do konce věků.

K hlavnímu příběhu se pak nabalují další události, jako jsou smrtelné nájezdy orků, výskyt zombie nákazy v okolí městanebo občasný nález kamenů, které nepochází z planety Země. Ačkoliv je tak příběh obligátním vyprávěním o nepřekonatelných borcích svírajících ve svých vypracovaných pažích osud celého lidstva, na cestě vás překvapí spousta zajímavých a navíc poměrně uvěřitelných maličkostí, díky nimž se tenhle mix nestává klišovitou břečkou, ale chutným pokrmem, z nějž vás nebude bolet břicho.

Divinity: Original Sin – obrození RPG, které stojí za to
i Zdroj: PCTuning.cz

Naprosto uvěřitelné jsou i postranní questy. Každý z nich je originál zabalený do vlastního příběhu, který vás nebude pobízet tím, že na jeho konci vás čekají zkušenosti, nýbrž tím že po vyřešení úkolu pomůžete sympatické osobě, uškodíte té nesympatické, nebo se alespoň dozvíte, jak vyprávěné dobrodružství vlastně skončilo.

Ke questům a postranním dobrodružstvím obecně (například nová kobka k objevení) se většinou připletete naprosto neplánovaně, nečekejte tedy, že byste pro zadání úkolů chodili cíleně a navíc třeba pořád k jedné a té samé osobě. To se vám tady opravdu nestane, stejně jako by se vám to nestalo ve skutečnosti. A opět se dere na jazyk to slovo „uvěřitelnost“.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama