Divinity: Original Sin – obrození RPG, které stojí za to
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Divinity: Original Sin – obrození RPG, které stojí za to

Divinity: Original Sin – obrození RPG, které stojí za to | Kapitola 6

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

2. 7. 2014 04:00 19

Seznam kapitol

1. Úvod, žánrové zařazení hry 2. Tvorba postavy, levelování 3. Možnosti vývoje postavy 4. Předměty, obchodování
5. Tahové souboje 6. Družina, NPC postavy, rozhovory 7. Příběh hry, postranní questy 8. Grafika, prezentace, závěrečné hodnocení

Na vývoj Divinity: Original Sin vybralo vývojářské studio Larian na Kickstarteru milion dolarů. Šéf studia se v nedávném rozhovoru nechal slyšet, že odmítá umřít, dokud nevytvoří nejlepší RPG. Povedlo se mu splnit si tento sen v aktuálním Divinity: Original Sin, nebo si s odchodem na onen svět ještě bude muset počkat?

Reklama

Stejně jako v Baldur's Gate můžete ve hře přibírat další členy své družiny. Ty následně ovládáte stejně jako své dva původní hrdiny. Své družině pak můžete udat, kterak její jednotliví členové půjdou v boji po sobě a také formaci, v níž se do nastávajícího boje pustí. Navolit si všechno tohle je přitom naprosto jednoduché a postačí vám k tomu přetahování portrétů s hrdiny na pravé straně obrazovky, nebo kliknutí na vyobrazenou formaci tamtéž.

Zmiňovaná funkčnost pak prostupuje i do dalších zákoutí hry. Nechybí možnost rychlého přesouvání předmětů mezi jednotlivými hrdiny, zvýraznění předmětů, jež lze sebrat, možnost překonávání zámků truhel a dveří za pomoci přidržení tlačítka CTRL a další nezbytnosti, díky nimž se cítíte velice pohodlně. Chybí snad jen možnost odeslat jednoho ze svých společníků do města prodat loot, to je ale vzhledem k vyšší obtížnosti soubojů naprosto pochopitelné. Každá ruka se hodí.

Divinity: Original Sin je hodně upovídaná hra. S téměř každou NPC postavou můžete prohodit pár slov, s každou druhou potom třeba i několik souvětí a nezřídka se objeví postavy, s nimiž pokecáte tak dobře, jako byste pokecali se svým kamarádem, kterého jste dlouho neviděli. Pokud jste hráli třeba takové Shadowrun: Returns, o rozsahu rozhovorů Divinity: Original Sin máte představu.

Divinity: Original Sin – obrození RPG, které stojí za to
i Zdroj: PCTuning.cz

Rozhovory jsou zábavné, většinou hodně květnaté, často třeba i legrační, nebo naopak smutné, pokud však neovládáte anglický jazyk, sednout vám nemusí. V takovém případě přichází na řadu žurnál, v němž se vám přehledně sepisují jednotlivé questy a průběžný postup při jejich plnění. Nutno podotknout, že ani toto zjednodušení nemusí být dostatečné. Divinity: Original Sin bez schopnosti porozumět rozhovorům je pouze poloviční hrou.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama