Wolfenstein: The New Order — test hardwarových nároků
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Wolfenstein: The New Order — test hardwarových nároků

Wolfenstein: The New Order — test hardwarových nároků | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

28. 5. 2014 03:00 45

Seznam kapitol

1. Engine id Tech 5 zklamal a Wolfenstein to nemění 2. Oficiální požadavky, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při nízkém nastavení detailů 4. Výsledky GK při středním nastavení detailů 5. Výsledky GK při vysokém nastavení detailů 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Že herní engine id Tech 5 nebyl zdaleka takovou revolucí jako jeho předchůdci, víme už od vydání Rage. S Wolfenstein: The New Order se to bohužel nemění a po vizuální stránce hra zapadá do šedého (pod)průměru. Potěší alespoň nižší hardwarové nároky, na střední detaily si nového Wolfensteina zahrajete plynule i na slabších sestavách

Reklama
Wolfenstein: The New Order — test hardwarových nároků
i Zdroj: PCTuning.cz

 

Nároky Wolfenstein: The New Order na výkon počítače sice nejsou nijak vysoké, přesto na řadě slabých sestav hra nepoběží plynule a bude nutné detaily o něco snížit. Vliv jednotlivých nastavení na výkon jsem měřil s grafickou kartou AMD Radeon HD 7790 v rozlišení 2560 × 1440 px.

VT Cache Size

 VT Cache Size High (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
VT Cache Size High (po najetí myší se zobrazí Low)

Nastavení VT Cache Size mění velikost paměti, která je vyhrazena pro streamování textur (viz první kapitola). U karet s více jak 3 GB paměti je možné nastavit úroveň Ultra. Mezi nastaveními High a Low jsem si žádných rozdílů v grafice hry nevšimnul (testoval jsem s Radeonem HD 7790 s 1 GB paměti) a nezměnil se ani framerate.

VT Compress

 VT Compress Enabled (po najetí myší se zobrazí Disabled)
i Zdroj: PCTuning.cz
VT Compress Enabled (po najetí myší se zobrazí Disabled)

Nastavení VT Compress povoluje nebo zakazuje ztrátovou kompresi textur. Přesto jsem si po změně u textur ve hře nevšimnul žádných rozdílů. Výkon však o něco vzrostl, z 28 na 36 fps.

Max PPF

 Max PPF 64 (po najetí myší se zobrazí 16)
i Zdroj: PCTuning.cz
Max PPF 64 (po najetí myší se zobrazí 16)

Max PPF nastavuje limit pro načítání textur z paměti. Rozdílů v grafice jsem si však při změně natavení nevšimnul, výkon vzrostl o jeden snímek za sekundu z 55 na 56.

Shadow Resolution

 Shadow Resolution 8192 (po najetí myší se zobrazí 2048)
i Zdroj: PCTuning.cz
Shadow Resolution 8192 (po najetí myší se zobrazí 2048)

Ani v nastavení detailnosti (rozlišení) stínů jsem si při snížení z nejvyššího na nejnižší nastavení nevšimnul rozdílů. Framerate přesto mírně poskočil z 40 na 42 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama