Wolfenstein: The New Order — test hardwarových nároků | Kapitola 7
Seznam kapitol
Že herní engine id Tech 5 nebyl zdaleka takovou revolucí jako jeho předchůdci, víme už od vydání Rage. S Wolfenstein: The New Order se to bohužel nemění a po vizuální stránce hra zapadá do šedého (pod)průměru. Potěší alespoň nižší hardwarové nároky, na střední detaily si nového Wolfensteina zahrajete plynule i na slabších sestavách
Nároky Wolfenstein: The New Order na výkon počítače sice nejsou nijak vysoké, přesto na řadě slabých sestav hra nepoběží plynule a bude nutné detaily o něco snížit. Vliv jednotlivých nastavení na výkon jsem měřil s grafickou kartou AMD Radeon HD 7790 v rozlišení 2560 × 1440 px.
VT Cache Size
Nastavení VT Cache Size mění velikost paměti, která je vyhrazena pro streamování textur (viz první kapitola). U karet s více jak 3 GB paměti je možné nastavit úroveň Ultra. Mezi nastaveními High a Low jsem si žádných rozdílů v grafice hry nevšimnul (testoval jsem s Radeonem HD 7790 s 1 GB paměti) a nezměnil se ani framerate.
VT Compress
Nastavení VT Compress povoluje nebo zakazuje ztrátovou kompresi textur. Přesto jsem si po změně u textur ve hře nevšimnul žádných rozdílů. Výkon však o něco vzrostl, z 28 na 36 fps.
Max PPF
Max PPF nastavuje limit pro načítání textur z paměti. Rozdílů v grafice jsem si však při změně natavení nevšimnul, výkon vzrostl o jeden snímek za sekundu z 55 na 56.
Shadow Resolution
Ani v nastavení detailnosti (rozlišení) stínů jsem si při snížení z nejvyššího na nejnižší nastavení nevšimnul rozdílů. Framerate přesto mírně poskočil z 40 na 42 fps.