Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Velký výběr nejlepších her ze začátku roku 2014
Velký výběr nejlepších her ze začátku roku 2014
autor: Lucie Jiříková , publikováno 11.4.2014
Velký výběr nejlepších her ze začátku roku 2014

Pusto a prázdno, které ve světě her panuje vždy na začátku roku, je pryč! Vystřídalo ho rozpačité, avšak plodné předjarní období. Adepta na hru roku jsme se zatím nedočkali, mnohem důležitější však je, že se máme čím bavit. Podívejte se na to nejzajímavější, co se na začátku roku 2014 objevilo a načerpejte inspiraci pro své herní seance.


Titanfall

Pokud jste fanoušky multiplayerových akčních her, nemohlo vám uniknout, že se posledních několik měsíců očekává příchod Titanfallu. Může za to skromný fakt, že za hrou stojí vývojářské duo Jason West a Vince Zampella, což jsou pánové, kteří nás v roce 2007 poctili výbornou CoD: Modern Warfare. S touto hrou se jim povedlo vytvořit standardy dnešních FPS her. Od Titanfallu jsme přitom očekávali, že je překope a my se dočkáme pořádného next-genu. A představte si, že se naše očekávání vyplnilo.

Velký výběr nejlepších her ze začátku roku 2014

Titanfall je zasazený do vzdálené budoucnosti, kde není nouze o zajímavé technologie a zbraně v čele s mohutnými titány. Ty jsou účastníkům boje sesílány po uplynutí časového limitu, který lze ještě zkrátit aktivitou v boji. Jakmile váš titán na bojišti přistane, můžete se rozhodnout, zdali do něj nasednete a budete ho plně ovládat, nebo zdali mu nepřidělíte podpůrnou roli a nenecháte ho ovládat umělou inteligencí.

Velký výběr nejlepších her ze začátku roku 2014

Ve hře jsou tři druhy titánů, které se liší pancéřováním (a z toho plynoucí rychlostí), ale také vybavením a palebnou silou. Obyčejní vojáci, jimž se zde říká piloti, mají taktéž tři třídy - CQB, střelec a zabiják. Tyto třídy se od sebe liší zbraněmi, vybavením, ale především speciálními dovednostmi. Někteří piloti se umí na moment zneviditelnit, jiní pak mají třeba schopnost zrychlení.

Velký výběr nejlepších her ze začátku roku 2014

Společným znakem pilotů a vlastně i poznávacím znakem Titanfallu je parkourový pohyb po levelech. Hráčům s postavami je dovoleno používat dvojskoky a běhat po zdech. Piloti se také přitahují na plošiny a tak vedle horizontálního pohybu do hry výrazně promlouvá i pohyb vertikální, k čemuž jsou jednotlivé mapy (celkem 15 kousků) perfektně uzpůsobené.

Velký výběr nejlepších her ze začátku roku 2014

Volnost pohybu společně s členitou kompozicí map a možností vyvolat titány dává vzniknout frenetické a značně návykové akci, jejíž kouzlo je ještě podtrženo působivým grafickým zpracováním. My jsme spokojeni. A vy?



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
80 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 19.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.