Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source

Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

24. 3. 2014 03:00 38

Seznam kapitol

1. Deset let starý Source engine opět v akci 2. Oficiální požadavky, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při nízkém nastavení detailů 4. Výsledky GK při středním nastavení detailů 5. Výsledky GK při vysokém nastavení detailů 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Věřili byste, že zbrusu nová počítačová hra může běžet na deset let staré technologii? Důkazem toho je Titanfall poháněný Source enginem z roku 2004. Přestože grafika hry není tak dobrá jako třeba v Crysis 3, stydět se za ni Titanfall také nemusí. Velkým plusem jsou naopak hardwarové nároky, Titanfall běží téměř na všem.

Reklama
Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source
i Zdroj: PCTuning.cz

 

Titanfall sice na výkon počítače klade relativně nízké nároky, majitelé velmi slabých sestav či notebooků budou přesto muset detaily o něco snížit. Jako obvykle jsem proto vyzkoušel vliv jednotlivých nastavení na výkon. Konkrétně jsem měřil s grafickou kartou AMD Radeon R7 260 v rozlišení 2560 × 1440 px.

Anti-Aliasing

 Anti-Aliasing 8× MSAA (po najetí myší se zobrazí Off)
i Zdroj: PCTuning.cz
Anti-Aliasing 8× MSAA (po najetí myší se zobrazí Off)

Titanfall podporuje plnohodnotný režim vyhlazování hran, přičemž rozdíl mezi vyhlazeným a zubatým obrazem je při hraní hodně znát. Zapnutí osminásobného režimu MSAA snížilo framerate z 38 na 28 fps.

Texture Resolution

 Texture Resolution Insane (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Texture Resolution Insane (po najetí myší se zobrazí Low)

Rozdíl v kvalitě rozlišení textur je ve hře velmi znát. Zatímco na nejvyšší nastavení Insane jsou textury krásně ostré, při snížení na Low je jejich kvalita bídná. Framerate po snížení kvality textur vzrostl z 43 na 56 fps.

Texture Filtering

 Texture Filtering Anistrotropic 16× (po najetí myší se zobrazí Bilinear)
i Zdroj: PCTuning.cz
Texture Filtering Anistrotropic 16× (po najetí myší se zobrazí Bilinear)

Efekt anizostropního filtrování pomáhá zvyšovat ostrost vzdálených textur pozorovaných pod netypickými úhly. Vliv nastavení je dobře vidět na textuře silnice. Snížení kvality filtrování textur pomohlo zvýšit výkon z 29 na 34 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama