Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source

Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

24. 3. 2014 03:00 38

Seznam kapitol

1. Deset let starý Source engine opět v akci 2. Oficiální požadavky, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při nízkém nastavení detailů 4. Výsledky GK při středním nastavení detailů 5. Výsledky GK při vysokém nastavení detailů 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Věřili byste, že zbrusu nová počítačová hra může běžet na deset let staré technologii? Důkazem toho je Titanfall poháněný Source enginem z roku 2004. Přestože grafika hry není tak dobrá jako třeba v Crysis 3, stydět se za ni Titanfall také nemusí. Velkým plusem jsou naopak hardwarové nároky, Titanfall běží téměř na všem.

Reklama
Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source
i Zdroj: PCTuning.cz

Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source
i Zdroj: PCTuning.cz

Titanfall — Test nároků střílečky na enginu Source
i Zdroj: PCTuning.cz

Při nízkém nastavení detailů jsou má Titanfall velmi nízké nároky na výkon grafické karty a drtivá většina i slabých karet běží na limitu 60 fps (lze jej posunout na 120 fps pouze připojením 120Hz monitoru, úprava registrů nepomáhá). Abyste se dostali na průměrných 40 fps, které podle mých zkušeností pro plynulé hraní pohodlně postačují, měli byste mít v nízkých rozlišeních grafickou kartu s výkonem na úrovni nVidia GeForce GT 640 nebo Radeon R7 240, ve středních GeForce GTX 650 nebo Radeon R7 250 a ve vysokých GeForce GTX 650 Ti nebo Radeon R7 250X.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama