Thief — průměrná grafika, která hardware potrápí
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Thief — průměrná grafika, která hardware potrápí

Thief — průměrná grafika, která hardware potrápí | Kapitola 9

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

17. 3. 2014 03:00 26

Seznam kapitol

1. Letitý Unreal engine 3 2. Oficiální požadavky, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při nastavení detailů Very Low 4. Výsledky GK při nastavení detailů Normal 5. Výsledky GK při nastavení detailů Very High 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

U Thiefa nebylo dlouho jisté, na jaké technologii hra poběží. Nakonec je to starší Unreal Engine 3. Navzdory mnoha vylepšením je to na vizuální stránce znát a grafika hry není tak dobrá jako u jiných AAA titulů. Hardwarové nároky hry jsou přesto velmi vysoké, pro plynulé hraní při nejvyšším nastavení je potřeba highendový počítač.

Reklama

FXAA

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


FXAA On (po najetí myší se zobrazí Off)

Režim FXAA nabízí vyhlazování hran při post processingu. Nevýhodou je mírné rozmazání obrazu, výhodou naopak nízké hardwarové nároky. Rozdíl mezi zapnutým a vypnutým efektem FXAA byl jen 91 vs. 94 fps.

Contact Hardening Shadows

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Contact Hardening Shadows On (po najetí myší se zobrazí Off)

Efekt Contact Hardening Shadows rozostřuje stíny s tím, jak se zvětšuje vzdálenost mezi stínem a jeho zdrojem. Rozdíl v nastavení však ve hře není příliš znatelný. Výkon po vypnutí efektu vzrostl z 44 na 51 fps.

Tessellation

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Tessellation On (po najetí myší se zobrazí Off)

Ačkoliv je ve hře implementována teselace, její přínos není ve většině scén znát. Výkon na testované scéně vzrostl po vypnutí efektu z 46 na 51 fps.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita  Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita


Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)

Rozdíl mezi maximálním a minimálním nastavením detailů není nijak velký. U většiny scén si jasně všimnete pouze zubatých hran, podstatně nižšího rozlišení textur, chybějících odlesků a horší kvality některých stínů. V zápalu hraní se může sát, že rozdíl mezi maximálními a minimální detaily nebudete vůbec vnímat. Rozdíl ve výkon je přitom veliký. S kartou nVidia GeForce GTX 660 jsem ve Full HD rozlišení naměřil nárůst z 35 na 70 fps z první a z 62 na 156 fps u druhé testované scény.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama