Thief — průměrná grafika, která hardware potrápí
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Thief — průměrná grafika, která hardware potrápí

Thief — průměrná grafika, která hardware potrápí | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

17. 3. 2014 03:00 26

Seznam kapitol

1. Letitý Unreal engine 3 2. Oficiální požadavky, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při nastavení detailů Very Low 4. Výsledky GK při nastavení detailů Normal 5. Výsledky GK při nastavení detailů Very High 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

U Thiefa nebylo dlouho jisté, na jaké technologii hra poběží. Nakonec je to starší Unreal Engine 3. Navzdory mnoha vylepšením je to na vizuální stránce znát a grafika hry není tak dobrá jako u jiných AAA titulů. Hardwarové nároky hry jsou přesto velmi vysoké, pro plynulé hraní při nejvyšším nastavení je potřeba highendový počítač.

Reklama
Thief — průměrná grafika, která hardware potrápí
i Zdroj: PCTuning.cz
Thief — průměrná grafika, která hardware potrápí
i Zdroj: PCTuning.cz

Vzhledem k vysokým nárokům Thiefa při nejvyšším nastavení detailů je pravděpodobné, že většina hráčů bude muset snižovat detaily. Nastavení grafiky je naštěstí k dispozici poměrně hodně. Jejich vliv na výkon počítače jsem vyzkoušel ve Full HD rozlišení s grafickou kartou GeForce GTX 660.

Field of View

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Field of View 110 (po najetí myší se zobrazí 70)

Nastavení Field of View mění šířku šířku (úhel) zorného pole hráče. Rozdíl v grafice je jasně patrný na první pohled. Framerate po zúžení zorného pole vzrostl z 28 na 30 fps. Pro většinu monitorů s poměrem stran 16:9 je dle mého názoru ideální nastavit FOV na 90.

Texture Quality

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Texture Quality Very High (po najetí myší se zobrazí Very Low)

Nastavení kvality textur mění jejich rozlišení (ostrost). Rozdíl je ve hře dobře patrný. Výkon po snížení kvality textur vzrostl z 34 na 38 fps.

Texture Filtering Quality

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Texture Filtering Quality 16× Anistrotropic (po najetí myší se zobrazí Trilinear)

Efekt filtrování textur zajišťuje správné zobrazení vzdálených textur. Rozdíl v grafice však při snížení nastavení není u většiny scén patrný. Framerate po snížení nastavení vzrostl z 34 na 36 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama