Největší herní průšvihy a propadáky posledních let
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Největší herní průšvihy a propadáky posledních let

Největší herní průšvihy a propadáky posledních let | Kapitola 4

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

25. 2. 2014 03:00 75

Seznam kapitol

1. Alone in the Dark, Dark Void 2. Aliens vs. Predator, Aliens: Colonial Marines 3. Rogue Warrior, The Walking Dead: Survival Instinct 4. Duke Nukem Forever, Rage
5. Fable 3, Diablo III 6. Mass Effect 3, Dead Island: Riptide 7. SimCity, Need for Speed: Most Wanted (2012) 8. Battlefield 4, Call of Duty: Ghosts

Vydání každého AAA titulu předchází mediální masáž. Často se těšíme, hltáme každý nový screenshot a začínáme věřit všem promyšleným marketingovým kecům. Jenže s uvedením nadšení často střídá silné rozčarování. Většinou ale rychle zapomeneme – s výjimkou her z tohoto seznamu. Na taková zklamání se totiž zapomenout nedá. Nikdy!

Reklama

Duke Nukem Forever

  • Vývojář: 3D Realms, Gearbox Software
  • Vydavatel: 2K Games
  • Datum vydání: 14. 6. 2011
  • Průměrné hodnocení (metacritic): 54/100, 5.8/10

Pokračování kultovní FPS Duke Nukem bylo oznámeno v roce 1997. Namísto vydání hry však následovaly časté odklady a změny enginů, aby tuhle blamáž nakonec završil soudní spor s Take 2 a zánik vývojářského studia 3D Realms. Tím však osud hry Duke Nukem Forever nebyl naplněn. Následovalo založení nového studia Tryptych Games, které po spojení s Gearbox Software hru jakýmsi zázrakem dokončilo a vydalo. Výsledek? Lineární střílečka s technickým zpracováním hodným tak možná hry z roku 2000. Na grafice sice tolik nesejde, ale čeho je moc, toho je příliš.

Největší herní průšvihy a propadáky posledních let
i Zdroj: PCTuning.cz

Rage

  • Vývojář: id Software
  • Vydavatel: Bethesda Softworks
  • Datum vydání: 4. 10. 2011
  • Průměrné hodnocení (metacritic): 79/100, 4.9/10

Pro id Software to mělo být magnum opus, namísto toho se však z Rage vyklubala lepší střílečka, která hráče sice neurazila, ale stejně tak je ani nedokázala srazit na kolena. Problém (pokud se tomu tak dá vůbec říkat) spočíval v tom, že idSoftware při tvorbě Rage příliš lpěli na tradici a do hry nedokázali vpašovat dostatek moderních prvků. S Rage jsme si tak v roce 2011 zavzpomínaly na dobu DOOMu 3, což sice není špatně, ale od Rage jsme prostě čekali mnohem víc.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama