Assassins Creed IV: Black Flag — Krásný a náročný | Kapitola 8
Seznam kapitol
Assassin's Creed IV je stejně jako starší „trojka“ postaven na technologii AnvilNext. Technická stránka hry byla přesto o něco vylepšena a grafika vypadá jedním slovem perfektně. Odpovídají tomu i při nejvyšším nastavení detailů vysoké hardwarové nároky. Po snížení ale klesnou a plynule si zahrají i majitelé průměrných počítačů.
Shadow Quality
Shadow Quality Soft Shadows High (po najetí myší se zobrazí Low)
Po snížení kvality stínů se dynamické stíny nepřestanou vykreslovat, výrazně se však sníží jejich detailnost. Framerate po snížení vzrostl z 16 na 22 fps.
Reflection Quality
Reflection Quality High (po najetí myší se zobrazí Off)
Rozdíl v grafice hry je po snížení nastavení odrazů a odlesků jen malý, čemuž odpovídá i menší nárůst výkonu z 18 na 19 fps.
Motion Blur
Motion Blur On (po najetí myší se zobrazí Off)
Efekt Motion Blur rozmazává obraz při rychlém pohybu. Framerate po vypnutí tohoto efektu vzrostl z 16 na 18 fps.
Ambient Occlusion
Ambient Occlusion HBAO+ High (po najetí myší se zobrazí Off)
Efekt ambient occlusion přidává stíny do tmavých zákoutí. Ve džungli je jeho přínos vidět téměř všude, čemuž odpovídají i jeho vyšší nároky na výkon. Framerate po vypnutí ambient occlusion vzrostl ze 17 na 19 fps.