Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry

Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

12. 11. 2013 03:00 44

Seznam kapitol

1. Nový engine? Ale kdeže 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při nízkém nastavení detailů 4. Výsledky GK při vysokém nastavení detailů 5. Výsledky GK při nejvyšším nastavení detailů 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Vliv nastavení na hru IV 11. Galerie in game screenshotů 12. Závěr

Nové Call of Duty s podtitulem Ghosts je i tentokrát postavené na zastarávajícím enginu IW, který má svůj původ v Quake III Arena. Protože však hra vychází i na novou generaci konzolí, byla grafika přece jen vylepšena a rozdíly jsou znát. Nároky na výkon počítače závisí na nastavení detailů, po jejich snížení si plynule zahrají i majitelé slabších strojů.

Reklama

Terrain Detail

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Terrain Detail On (po najetí myší se zobrazí Off)

Rozdílů v grafice hry jsem si při změně detailnosti terénu nevšimnul a nezměnil se ani výkon.

Anisotropic Filtering

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Anisotropic Filtering High (po najetí myší se zobrazí Low)

Anizotropní filtrování pomáhá zvyšovat ostrost (především) vzdálenějších textur. Rozdíl však ve hře není příliš znát, výkon vzrost jen mírně z 29 na 30 fps.

Motion Blur

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Motion Blur Yes (po najetí myší se zobrazí Ultra No)

Efekt Motion Blur by měl rozmazávat obraz při rychlých pohybech. V praxi jsem jej ale při hraní nezaznamenal a po jeho vypnutí se logicky nezměnil ani výkon.

Distortion

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Distortion Yes (po najetí myší se zobrazí No)

Také při změně nastavení Distortion jsem nevšimnul rozdílů v grafice a nenaměřil jsem ani rozdíl ve výkonu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama