Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry

Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

12. 11. 2013 03:00 44

Seznam kapitol

1. Nový engine? Ale kdeže 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při nízkém nastavení detailů 4. Výsledky GK při vysokém nastavení detailů 5. Výsledky GK při nejvyšším nastavení detailů 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Vliv nastavení na hru IV 11. Galerie in game screenshotů 12. Závěr

Nové Call of Duty s podtitulem Ghosts je i tentokrát postavené na zastarávajícím enginu IW, který má svůj původ v Quake III Arena. Protože však hra vychází i na novou generaci konzolí, byla grafika přece jen vylepšena a rozdíly jsou znát. Nároky na výkon počítače závisí na nastavení detailů, po jejich snížení si plynule zahrají i majitelé slabších strojů.

Reklama

Podobně jako nároky na výkon grafické karty má Call of Duty: Ghosts poměrně vysoké také nároky na výkon procesoru. Pokud chcete hrát naprosto plynule za všech okolností, je nutné mít v počítači čtyřjádrový procesor řady Intel Core i5 nebo i7. S dvoujádry Core i3 a většinou procesorů AMD FX si sice také plynule zahrajete, průměrný framerate se už však pohyboval na hranici 40 fps. V nejnáročnějších situacích je proto nutné počítat s občasným trháním. Příliš slabé jsou naopak dvoujádrové procesory řady Intel Pentium a obavy mám také u většiny počítačů s procesory Intel Core 2 Duo nebo AMD Phenom II (s výjimkou šestijader X6).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama