Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry

Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

12. 11. 2013 03:00 44

Seznam kapitol

1. Nový engine? Ale kdeže 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při nízkém nastavení detailů 4. Výsledky GK při vysokém nastavení detailů 5. Výsledky GK při nejvyšším nastavení detailů 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Vliv nastavení na hru IV 11. Galerie in game screenshotů 12. Závěr

Nové Call of Duty s podtitulem Ghosts je i tentokrát postavené na zastarávajícím enginu IW, který má svůj původ v Quake III Arena. Protože však hra vychází i na novou generaci konzolí, byla grafika přece jen vylepšena a rozdíly jsou znát. Nároky na výkon počítače závisí na nastavení detailů, po jejich snížení si plynule zahrají i majitelé slabších strojů.

Reklama
Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry
i Zdroj: PCTuning.cz

Při nízkém nastavení detailů je Call of Duty: Ghost poměrně nenáročnou hrou a plynule si ji zahrají i majitelé slabších sestav. Pro plynulé hraní doporučuji alespoň okolo 40-50 fps v průměru. V nízkých rozlišeních se na tato čísla dostanete s kartami typu nVidia GeForce GT 640 nebo AMD Radeon HD 7730, ve středních doporučuji alespoň GeForce GTX 650 nebo Radeon HD 7750 a ve vysokých grafickou kartu s výkonem na úrovni GeForce GTX 650 Ti nebo Radeon HD 7770.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama