Call of Duty: Ghosts — test nároků překvapivě pěkné hry | Kapitola 10
Seznam kapitol
Nové Call of Duty s podtitulem Ghosts je i tentokrát postavené na zastarávajícím enginu IW, který má svůj původ v Quake III Arena. Protože však hra vychází i na novou generaci konzolí, byla grafika přece jen vylepšena a rozdíly jsou znát. Nároky na výkon počítače závisí na nastavení detailů, po jejich snížení si plynule zahrají i majitelé slabších strojů.
Specular Map Resolution
Specular Map Resolution Extra (po najetí myší se zobrazí Low)
Rozdílů v grafice jsem si při změně efektu Specular Mapping nevšimnul, výkon přesto vzrostl z 41 na 43 fps.
Water Map Resolution
Water Map Resolution High (po najetí myší se zobrazí Low)
Grafika hry se po snížení kvality vody subjektivně nezměnila a nezvýšil se ani výkon.
Minimální x maximální nastavení grafiky
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)
Rozdíly v grafice jsou při změně z nejvyššího na nejnižší nastavení (bez změny Image Quality, které je ekvivalentní se snížením rozlišení, viz jeho popis) dobře patrné na první pohled. Ve hře se sníží kvalita všech stínů, chybí efekt ambientní okluze, chybí vyhlazování hran a celá hra působí jednodušeji a uměleji. Kompenzací za snížení je přesto obrovský nárůst výkonu, s AMD Radeonem HD 6870 jsem ve Full HD rozlišení naměřil nárůst z 27 na 89 u první a z 30 na 99 fps u druhé testované scény.