Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

19. 11. 2013 03:00 42

Seznam kapitol

1. Jak jinak než Unreal Engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při vysokém nastavení detailů (DX9) 4. Výsledky GK při nejvyšším nastavení detailů (DX11) 5. Výsledky GK při nejvyšším nastavením detailů vč. PhysX 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Závěr

Stejně jako u předchůdců je hlavním tahákem vizuálního zpracování nového Batmana podpora GPU akcelerovaných efektů PhysX. Do hry přidávají pěkně vypadající kouř nebo sníh. Nároky se zapnutým PhysX a nejvyššími detaily jsou velmi vysoké, po snížení detailů však Batmana rozjedou i majitelé slabších počítačů.

Reklama
Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Nároky na výkon procesoru má Batman: Arkham Origins poměrně nízké a není třeba se jich obávat. Pro plynulé hraní postačí téměř jakýkoli moderní procesor. Pouze s velmi slabým dvoujádrovým Pentiem hra běžela na hranici plynulosti. Výrazně vyšší jsou nároky na výkon procesoru při použití grafické karty AMD Radeon a snaze zapnout PhysX akcelerované efekty. Tuto kombinaci však vůbec nedoporučuji, kód pro procesory není příliš dobře optimalizován a i s nejsilnějšími modely se bude hra v nejnáročnějších situacích trhat.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama