Závody F1 2013 — solidní grafika i na běžném notebooku | Kapitola 7
Seznam kapitol
S podzimem se na obrazovky počítačů dostává nový díl F1. Po vzoru nedávného Gridu 2 je postaven na technologii Ego třetí generace. Změn v grafice je ale poskrovnu a F1 2013 vypadá (nejen) na první pohled stejně jako loňský předchůdce. Potěší naopak hardwarové nároky, které jsou jako obvykle poměrně nízké.
Drivers
Drivers Ultra (po najetí myší se zobrazí Off)
Analogicky jako nastavení diváků funguje nastavení detailů jezdců. Po snížení na minimum začnou po okruhu jezdit prázdné monoposty. Vliv na výkon nastavení nemá.
Distant Vehicles
Distant Vehicles Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)
Při snížení kvality vzdálených vozidel se nepatrně sníží detailnost vzdálených aut. Rozdíly nejsou velké, výkon po snížení vzrostl z 26 na 28 fps.
Objects
Objects Ultra (po najetí myší se zobrazí Ultra Low)
Při snížení kvality předmětů okolo trati jsem si žádných rozdílů v grafice nevšimnul. Nezměnil se ani výkon.
Trees
Trees Ultra (po najetí myší se zobrazí Ultra Low)
Rozdíl při snížení kvality stromů je obrovský a jasně patrný na první pohled. Framerate po snížení vzrostl z 35 na 38 fps.