ArmA III — test nároků očekávané české hry
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek ArmA III — test nároků očekávané české hry

ArmA III — test nároků očekávané české hry | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

24. 9. 2013 03:00 35

Seznam kapitol

1. Vylepšený Real Virtuality engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při nastavení grafiky Standard 4. Výsledky GK při nastavení grafiky High 5. Výsledky GK při nastavení grafiky Ultra 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Po několika odkladech se na trh konečně dostává třetí ArmA. Grafika hry vypadá opět skvěle a stejně jako předchozí dva díly má i trojka při nejvyšším nastavení detailů velmi vysoké nároky především na výkon grafické karty. Stačí ale nastavení o něco snížit a vojenský polosimulátor si plynule zahrají i majitelé průměrných počítačů.

Reklama

Scéna 4

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení hry Ultra (po najetí myší se zobrazí Low) — Pro relevantní srovnání je nutné screeny otevřít v plné kvalitě




Ultra — plná kvalita grafiky, 20 fps
Very High — nižší dohlednost, 29 fps
High — nižší dohlednost, 35 fps
Standard — nižší dohlednost, vzdálená tráva se nevykresluje, snížená detailnost vzdálených objektů, nižší rozlišení textur, chybějící vyhlazování hran, 57 fps
Low — celkové dramatické snížení detailnosti grafiky, 64 fps

Scéna 5

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení hry Ultra (po najetí myší se zobrazí Low) — Pro relevantní srovnání je nutné screeny otevřít v plné kvalitě




Ultra — plná kvalita grafiky, 19 fps
Very High — nižší kvalita stínů, vzdálená nízká vegetace se nevykresluje, 25 fps
High — snížená dohlednost, horší kvalita vzdálené vegetace, nižší kvalita stínů, 35 fps
Standard — snížená dohlednost, nižší kvalita veškeré vegetace, nižší rozlišení textur, horší kvalita stínů, 64 fps
Low — celkové dramatické snížení detailnosti grafiky včetně dohlednosti, 80 fps

Scéna 6

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Nastavení hry Ultra (po najetí myší se zobrazí Low) — Pro relevantní srovnání je nutné screeny otevřít v plné kvalitě




Ultra — plná kvalita grafiky, 17 fps
Very High — nižší vzdálenost vykreslování trávy, 24 fps
High — nižší kvalita některých stromů a vegetace, 32 fps
Standard — snížená dohlednost, nižší kvalita vegetace, nižší rozlišení textur, 63 fps
Low — celkové dramatické snížení detailnosti grafiky, 84 fps

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama