ArmA III — test nároků očekávané české hry
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek ArmA III — test nároků očekávané české hry

ArmA III — test nároků očekávané české hry | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

24. 9. 2013 03:00 35

Seznam kapitol

1. Vylepšený Real Virtuality engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při nastavení grafiky Standard 4. Výsledky GK při nastavení grafiky High 5. Výsledky GK při nastavení grafiky Ultra 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Po několika odkladech se na trh konečně dostává třetí ArmA. Grafika hry vypadá opět skvěle a stejně jako předchozí dva díly má i trojka při nejvyšším nastavení detailů velmi vysoké nároky především na výkon grafické karty. Stačí ale nastavení o něco snížit a vojenský polosimulátor si plynule zahrají i majitelé průměrných počítačů.

Reklama
ArmA III — test nároků očekávané české hry
i Zdroj: PCTuning.cz

ArmA III — test nároků očekávané české hry
i Zdroj: PCTuning.cz

ArmA III — test nároků očekávané české hry
i Zdroj: PCTuning.cz

Při nejvyšším nastavení detailů Ultra je třetí ArmA skutečně velmi náročnou hrou a pro plynulé hraní jsou potřeba nejvýkonnější karty současnosti včetně multi GPU zapojení. Už v nízkých rozlišeních je pro plynulé hraní potřeba GeForce GTX 760 nebo Radeon HD 7970 GHz Edition, ve středních alespoň GeForce GTX 770 a ve vysokých hra plynule neběžela na žádné z deseti testovaných karet.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama