ArmA III — test nároků očekávané české hry
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek ArmA III — test nároků očekávané české hry

ArmA III — test nároků očekávané české hry

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

24. 9. 2013 03:00 35

Seznam kapitol

1. Vylepšený Real Virtuality engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při nastavení grafiky Standard 4. Výsledky GK při nastavení grafiky High 5. Výsledky GK při nastavení grafiky Ultra 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Po několika odkladech se na trh konečně dostává třetí ArmA. Grafika hry vypadá opět skvěle a stejně jako předchozí dva díly má i trojka při nejvyšším nastavení detailů velmi vysoké nároky především na výkon grafické karty. Stačí ale nastavení o něco snížit a vojenský polosimulátor si plynule zahrají i majitelé průměrných počítačů.

Reklama
ArmA III — test nároků očekávané české hry
i Zdroj: PCTuning.cz

ArmA III od českých vývojářů Bohemia Interactive má za sebou složitý vývoj. Původně měla hra vyjít už před rokem, po mnoha odkladech se však její plná verze dostala na pulty obchodů teprve před pár dny. Vývojáři se přitom chtěli vyhnout problémům s minulými díly, které byly krátce po vydání kritizované za množství chyb a bugů. Třetí Armu proto řada uživatelů hraje (a svými zkušenostmi nepřímo pomáhá s jejím vývojem) již od března, kdy byla oficiálně spuštěna placená alfa verze. Kdo si do ní koupil přístup za 40 euro, získal současně i licenci k hraní v červnu spuštěné beta verze i před pár dny vydané plné verze.

ArmA III — test nároků očekávané české hry
i Zdroj: PCTuning.cz

Jak už bylo řečeno výše, stojí za sérií ArmA pražské herní studio Bohemia Interactive. To bylo založeno už v roce 1999 a jejich první hrou byla slavná Operace Flashpoint z roku 2001. Už tato prvotina běžela na enginu vlastní výroby Real Virtuality a ve své době potěšila velmi kvalitním vizuálním zpracováním, které však bylo vykoupeno poměrně vysokými hardwarovými nároky. Engine Real Virtuality od té doby vývojáři neustále vylepšují a běží na něm jak ArmA (2006), tak i ArmA II (2009).

ArmA III — test nároků očekávané české hry
i Zdroj: PCTuning.cz

ArmA III používá již čtvrtou generaci technologie Real Virtuality. Vývojáři přitom vyslechli přání svých fanoušků a zaměřili se jak na mírné vylepšení vizuální stránky hry, tak především na optimalizaci. Grafika hry vypadá opět skvěle a při nejvyšším nastavení detailů je ArmA III jednou z nejkrásnějších her současnosti. Detailnost herního prostředí sice není tak vysoká jako u některých jiných stříleček, je však nutné si uvědomit, že ArmA III není koridorovou hrou a vývojáři museli vymodelovat několik desítek až stovek čtverečních kilometrů herního prostředí.

ArmA III — test nároků očekávané české hry
i Zdroj: PCTuning.cz

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama