Total War: Rome II — rozbor nároků krásné strategie | Kapitola 9
Seznam kapitol
Po dvou letech se na monitory počítačů dostává nový díl strategické série Total War: Rome II. Stejně jako předchůdci běží na vlastním enginu Warscape, který byl o něco vylepšen. Grafika hry je při nejvyšším nastavení detailů vynikající, odpovídají tomu však i hardwarové nároky. Po snížení detailů si ale plynule zahrají i majitelé slabších strojů.
Vegetation Alpha
Nastavení Vegetation Alpha zapíná a vypíná efekt transparentnosti (částečné průhlednosti) vegetace. Dopad na grafiku hry má změna nastavení jen malý a nenaměřil jsem ani rozdíl ve výkonu.
Unit Size
Nastavení Unit Size by mělo měnit počet vojáků v každé jednotce. Rozdílů jsem si však nevšimnul a nenaměřil jsem ani rozdíl ve výkonu.
Building Details
Také při změně nastavení detailnosti budov jsem si nevšimnul žádných rozdílů a nenaměřil jsem ani rozdíl ve výkonu.
Unit Details
Detailnost vojáků blízko kamery se při změně nastavení Unit Details nemění. Rozdíly se týkají jen těch vzdálených, u kterých se použijí jednodužší modely i animace. Kompenzací je nárůst výkonu z 22 na 26 fps.