Total War: Rome II — rozbor nároků krásné strategie
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Total War: Rome II — rozbor nároků krásné strategie

Total War: Rome II — rozbor nároků krásné strategie | Kapitola 9

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

9. 9. 2013 03:00 33

Seznam kapitol

1. Vylepšený Warscape engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při nastavení Medium 4. Výsledky GK při nastavení Very High 5. Výsledky GK při nastavení Extreme 6. Vliv procesoru na hru 7. Vliv nastavení na hru I
8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Vliv nastavení na hru IV 11. Vliv nastavení na hru V 12. Galerie in game screenshotů 13. Výběr recenzí herních magazínů 14. Závěr

Po dvou letech se na monitory počítačů dostává nový díl strategické série Total War: Rome II. Stejně jako předchůdci běží na vlastním enginu Warscape, který byl o něco vylepšen. Grafika hry je při nejvyšším nastavení detailů vynikající, odpovídají tomu však i hardwarové nároky. Po snížení detailů si ale plynule zahrají i majitelé slabších strojů.

Reklama

Vegetation Alpha

 Vegetation Alpha On (po najetí myší se zobrazí Off)
i Zdroj: PCTuning.cz
Vegetation Alpha On (po najetí myší se zobrazí Off)

Nastavení Vegetation Alpha zapíná a vypíná efekt transparentnosti (částečné průhlednosti) vegetace. Dopad na grafiku hry má změna nastavení jen malý a nenaměřil jsem ani rozdíl ve výkonu.

Unit Size

 Unit Size Ultra (po najetí myší se zobrazí Small)
i Zdroj: PCTuning.cz
Unit Size Ultra (po najetí myší se zobrazí Small)

Nastavení Unit Size by mělo měnit počet vojáků v každé jednotce. Rozdílů jsem si však nevšimnul a nenaměřil jsem ani rozdíl ve výkonu.

Building Details

 Building Details Extreme (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Building Details Extreme (po najetí myší se zobrazí Low)

Také při změně nastavení detailnosti budov jsem si nevšimnul žádných rozdílů a nenaměřil jsem ani rozdíl ve výkonu.

Unit Details

 Unit Details Extreme (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Unit Details Extreme (po najetí myší se zobrazí Low)

Detailnost vojáků blízko kamery se při změně nastavení Unit Details nemění. Rozdíly se týkají jen těch vzdálených, u kterých se použijí jednodužší modely i animace. Kompenzací je nárůst výkonu z 22 na 26 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama