Total War: Rome II — rozbor nároků krásné strategie
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Total War: Rome II — rozbor nároků krásné strategie

Total War: Rome II — rozbor nároků krásné strategie | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

9. 9. 2013 03:00 33

Seznam kapitol

1. Vylepšený Warscape engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK při nastavení Medium 4. Výsledky GK při nastavení Very High 5. Výsledky GK při nastavení Extreme 6. Vliv procesoru na hru 7. Vliv nastavení na hru I
8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Vliv nastavení na hru IV 11. Vliv nastavení na hru V 12. Galerie in game screenshotů 13. Výběr recenzí herních magazínů 14. Závěr

Po dvou letech se na monitory počítačů dostává nový díl strategické série Total War: Rome II. Stejně jako předchůdci běží na vlastním enginu Warscape, který byl o něco vylepšen. Grafika hry je při nejvyšším nastavení detailů vynikající, odpovídají tomu však i hardwarové nároky. Po snížení detailů si ale plynule zahrají i majitelé slabších strojů.

Reklama
Total War: Rome II — rozbor nároků krásné strategie
i Zdroj: PCTuning.cz

Při nejvyšším nastavení detailů má Total War: Rome II skutečně velmi vysoké nároky na výkon grafické karty. Drtivá většina hráčů proto bude muset nastavení detailů snížit. Pokud neradi používáte některý z celkových představených režimů Low až Extreme a raději nastavujete jednotlivé položky sami, připravili jsme pro vás jejich přehled s rozdíly v grafice i výkonu. Měření proběhla s grafickou kartou nVidia GeForce GTX 660 ve Full HD rozlišení.

Anti-Aliasing

 Anti-Aliasing On (po najetí myší se zobrazí Off)
i Zdroj: PCTuning.cz
Anti-Aliasing On (po najetí myší se zobrazí Off)

V Total War: Rome II je implementován pouze režim post processing vyhlazování obrazu. Jeho nevýhodami jsou méně kvalitní vyhlazení a mírné rozmazání celého obrazu, což je vidět především na budovách. Výhodou jsou nízké hardwarové nároky, výkon po zapnutí vyhlazování klesnul jen z 33 na 31 fps.

Texture Quality

 Texture Quality Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Texture Quality Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Rozdíl v kvalitě rozlišení textur je jasně patrný na první pohled. Framerate naopak vzrostl jen mírně z 27 na 28 fps.

Texture Filtering

 Texture Filtering Anisotropic 16× (po najetí myší se zobrazí Trilinear)
i Zdroj: PCTuning.cz
Texture Filtering Anisotropic 16× (po najetí myší se zobrazí Trilinear)

Efekt anizotropního filtrování zajišťuje správné zobrazení vzdálených textur. Rozdílu jsem si však ve hře nevšimnul a nezměnil se ani výkon.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama