The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci

The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

4. 9. 2013 03:00 45

Seznam kapitol

1. Unreal engine s GPU efekty PhysX 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na střední detaily 4. Výsledky GK na nejvyšší detaily 5. Výsledky GK na nejvyšší detaily vč. PhysX 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Necelý rok po XCOM: Enemy Unknown se na trh dostává další díl slavné série. Stejně jako předchůdce běží i The Bureau: XCOM Declassified na starší technologii Unreal Engine 3. Přesto vypadá grafika hry velmi dobře. Příjemným bonusem pro majitele nejvýkonnějších grafických karet GeForce jsou GPU akcelerované efekty PhyX.

Reklama

Effect Detail

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Effect Detail High (po najetí myší se zobrazí Low)

Nastavení efektů snižuje detailnost či vypíná částicové efekty jako je kouř, prach a podobně. Výkon se nicméně při snížení nastavení nezměnil.

Anti-Aliasing

The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz


Anti-Aliasing High (po najetí myší se zobrazí Low)

Místo plnohodnotného režimu vyhlazování hran je ve hře implementovaný pouze post processing efekt vyhlazování. Jeho výhodou jsou relativně nízké hardwarové nároky, nevýhodou naopak rozmazání obrazu. Výkon při vypnutí vyhlazování vzrostl z 29 na 31 fps.

Anisotropic Filtering

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Anisotropic Filtering 16× (po najetí myší se zobrazí Off)

Efekt anizotropního filtrování zabraňuje rozmazávání vzdálených textur. Výkon po vypnutí filtrování vzrostl z 36 na 37 fps.

Decal Persistence

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Decal Persistence High (po najetí myší se zobrazí Low)

Nastavení Decal Persistence mění čas, po který se na stěnách a dalších objektech vykreslují stopy po střelbě. I na nízké nastavení je nicméně čas poměrně dlouhý. Výkon se po snížení nezměnil.

Ambient Occlusion

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Ambient Occlusion High (po najetí myší se zobrazí Off)

Efekt ambientní okluze přidává stíny do tmavých míst. Rozdíly v grafice jsou dobře patrné na první pohled. Výkon po snížení vzrostl z 24 na 26 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama